استانداری ایلام

استاندار ایلام در ستاد ویژه اربعین استان:

برگزاری اربعین اولویت اول همه دستگاه‌های استان باشد

برگزاری اربعین اولویت اول همه دستگاه‌های استان باشد

 استاندار ایلام در ستاد ویژه اربعین استان:

برگزاری اربعین اولویت اول همه دستگاه‌های استان باشد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام دکتر بهرام‌نیا استاندار ایلام در جلسه ستاد ویژه اربعین‌حسینی استان ایلام، وظایف محول شده در ستاد اربعین را یک وظیفه قانونی و شرعی دانست و گفت: به همه دستگاه‌ها اعلام می‌کنم که اولویت اصلی امور جاری باید اربعین باشد و سایر امور تا برگزاری اربعین در اولویت‌های بعدی قرار گرفته و به معاونین تفویض شود و باید تمام‌قد در خدمت زائران باشیم.

وی با بیان این‌که ۲۱ مکان از سه‌راهی جندالله تا نقطه صفر مرزی و جاده‌های خروجی به سمت دهلران و ملکشاهی جهت توزیع آب و یخ تعیین شده است، تأکید کرد: از روز اول ماه صفر امکانات مربوط به دستگاه‌های خدمت‌رسان باید در محل‌های موردنظر مستقر شده و جایی بی‌امکانات نماند.

حسن بهرام‌نیا در جلسه ستاد ویژه اربعین استان ایلام اعلام کرد: روز یکشنبه هفته آینده در طول مسیر اربعین، پارکینگ‌ها، پایانه برکت شهید رئیسی، پایانه شهید سلیمانی و... مانور برگزاری اربعین با حضور کمیته‌های ۱۸ گانه و مسئولین حوزه‌های ۴۲ گانه برگزار خواهد شد تا عملا آن‌چه باید به زائران ارائه شود، سنجش شده و نواقص آن برطرف شود.

وی تصریح کرد: از محوطه پایانه‌ها بساط ارزفروشان و سیم‌کارت‌فروشان جمع‌آوری شوند و غرفه‌های مربوط به دست‌فروشان هر چه زودتر دایر شده و مقدمات آن فراهم شود.

استاندار ایلام افزود: تمام نمازخانه‌ها،  اماکن متبرکه و سرویس‌های بهداشتی مسیر تردد زائران و شهر مهران از نظر وسایل سرمایشی، تنظیفات، تأمین آب، مفروش کردن و... بررسی شود و ملاحظات لازم پیرامون تب دنگی از حیث تعیین مکان جمع‌آوری پسماند و زباله در نظر گرفته شود.

دکتر بهرام‌نیا ضمن تأکید بر فضاسازی‌های معنوی و تحول‌ساز در مسیر اربعین، عنوان کرد: نیازمندی‌ها و برنامه‌های فرهنگی پیشنهادی توسط کمیته موردنظر و با هماهنگی نماینده ولی‌فقیه در استان ارائه شود تا زائران در یک فضای اربعینی و زیارت معنوی قرار بگیرند.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است