استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست شورای هماهنگی بانک‌های استان:

بانک در خدمتگذاری به زوار در اربعین پیشگام بودند

بانک در خدمتگذاری به زوار در اربعین پیشگام بودند

وی افزود: خوشبختانه بانک‌های استان هم در دایر کردن مواکب در مرز مهران و هم  خدمات بانکی تمام‌وقت، خدمات شایسته‌ای را به زوار عتبات عالیات ارایه دادند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام بیان داشت: ایلام جایگاه نخست کشور در پرداخت وام‌های ازدواج و فرزندآوری را در سال ۱۴۰۳ حفظ کرده است.

دکتر بهرام‌نیا ادامه داد: در سال ۱۴۰۲،  تعداد ۶‌هزار و ۶۳۰ فقره وام ازدواج با مبلغ ۱۴ هزار و ۳۴۱ میلیارد ریال و در بحث وام  فرزندآوری هم ۶هزار و ۶۴۲ فقره وام با مبلغ ۳ هزار و ۹۳۶ میلیارد‌ریال در استان پرداخت شده است که در این دو حوزه استان ایلام در سال ۱۴۰۲ جایگاه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

استاندار ایلام بیان داشت:  در سال ۱۴۰۳ نیز، تعداد ۲ هزار و ۱۷۸ فقره وام ازدواج با مبلغ ۸‌هزار میلیارد ریال و در بحث فرزندآوری هم ۲ هزار و ۱۰۴ فقره وام با مبلغ یک‌هزار و ۵۷۶ میلیارد‌ریال در استان پرداخت شده است که در این دو حوزه استان ایلام در سال ۱۴۰۳( ۵ ماهه نخست سال) جایگاه نخست کشور را حفظ کرده است.

براساس این گزارش، در این نشست مدیران بانک های استان و مدیران حاضر در نشست گزارشی عملکردی خود در اربعین و دیگر حوزه‌ها ارایه دادند.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است