استانداری ایلام

پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت هفته تعاون

استاندار ایلام به مناسبت هفته تعاون پیام تبریک صادر کرد

استاندار ایلام به مناسبت هفته تعاون پیام تبریک صادر کرد

بسم الله الرحمن الرحیم
«تعاونوا علی البر و التقوی»

هفته تعاون فرصتی مغتنم است تا با گرامی‌داشت ارزش‌های والا و تأکید بر اهمیت و ضرورت تقویت تشکل‌ها و شبکه‌های تعاونی به ترویج فرهنگ تعاون و همبستگی در جامعه پرداخته و در مسیر تحقق اهداف عالیه آن گام‌های مؤثرتری برداریم.

حوزه تعاون به‌عنوان یکی از ارکان مهم اقتصاد، همواره نقشی بی‌بدیل در ایجاد همبستگی اجتماعی، عدالت اقتصادی و ارتقاء سطح زندگی مردم داشته است. بی‌شک، دستاوردهای ارزشمند و تاثیرگذار بخش تعاون، مرهون همت والا و تلاش‌های خالصانه تمامی اعضای خانواده بزرگ تعاون است. در این میان، اعضای تعاونی‌ها، اتحادیه‌ها و اتاق تعاون به‌عنوان بازوان اجرایی و حمایتی، نقشی کلیدی در تقویت بنیه‌های اقتصادی و اجتماعی آحاد مختلف مردم عزیز ایفا می‌کنند.

تعاونی‌ها به‌عنوان گسترده‌ترین شبکه‌های اجتماعی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های محلی و قانونی خود‌، توانسته‌اند به بستری مناسب برای رشد و توسعه پایدار در جامعه تبدیل شوند. این شبکه‌ها با ایجاد همبستگی میان اعضا، تبادل دانش و تجربیات و به‌کارگیری روش‌های نوین در تولید، توزیع و مصرف، گامی بزرگ در جهت تحقق عدالت اجتماعی و اقتصادی برداشته‌اند.

 ضمن تبریک و گرامی‌داشت این هفته، از تلاش‌های بی‌وقفه و ارزشمند تمامی تلاش‌گران عرصه تعاون، اعضای تعاونی‌ها  اتحادیه‌ها، اتاق تعاون و مجموعه تعاون قدردانی نموده و امیدوارم که با همدلی و همکاری مستمر و با استفاده حداکثری از ظرفیت قانونی بخش تعاون کشور و اجرای سند تحول تعاون، همسو با دوبخش دولتی و خصوصی بتوانیم به اهداف مشترک خود در جهت توسعه و پیشرفت پایدار در همه بخش‌های اقتصادی صنعت ،خدمات،  کشاورزی دست یابیم.
از خداوند متعال توفیق روزافزون شما عزیزان را در مسیر خدمت به مردم و کشور عزیزمان ایران خواستارم.

حسن بهرام‌نیا
استاندار ایلام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است