استانداری ایلام

پیام استاندار ایلام به مناسبت سیزدهمین سالگرد شهادت دکتر داریوش رضایی‌نژاد دانشمند هسته‌ای ایران

ستاندار ایلام به مناسبت گرامی‌داشت سیزدهمین سالگرد شهادت دکتر داریوش رضایی‌نژاد دانشمند هسته‌ای ایران پیام صادر کرد

ستاندار ایلام به مناسبت گرامی‌داشت سیزدهمین سالگرد شهادت دکتر داریوش رضایی‌نژاد دانشمند هسته‌ای ایران پیام صادر کرد

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنينَ رِجالٌ‏ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضى‏ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْديلاً
[سوره احزاب آیه ۲۳]

شهادت دانشمندان بزرگ هسته‌ای که در مسیر عزت و سربلندی ایران اسلامی جان خود را فدا کردند نه تنها خللی در اراده پولادین ملت شهیدپرور ایران در دفاع از آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی وارد نکرد، بلکه موجب یک عزم ملی، جهادی و انقلابی و ایستادگی مردم در مقابل استکبار و ایادی شرک و کفر گردید.

یکم مردادماه سیزدهمین سالگرد ترور ناجوانمردانه دانشمند جوان هسته‌ای ایران‌اسلامی شهید دکتر داریوش رضایی‌نژاد فرزند برومند و شجاع ایران، استان ایلام و شهرستان آبدانان است. حادثه‌ای که در مقابل دیدگان همسر و دختر خردسال این نخبه‌ی جوان هسته‌ای، اتفاق افتاد، فداکاری در مسیر عزت و سربلندی ایران اسلامی بود و بر عزم جوانان و ملت ایران برای ایستادگی در مقابل زیاده‌خواهی‌ها و تهدید دشمنان افزود.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره همه شهدای ایران اسلامی، به مقام شامخ شهیدان هسته‌ای به ویژه شهید والامقام دکتر داریوش رضایی‌نژاد دانشمند هسته‌ای کشور ادای احترام نموده و از درگاه خداوند متعال توفیق و سربلندی تمامی دانشمندان، پژوهشگران و دست‌اندرکاران صنعت هسته‌ای کشور را مسئلت می‌نمایم.

حسن بهرام‌نیا
استاندار ایلام
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است