استانداری ایلام

دیدار استاندار ایلام با رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)

استاندار ایلام با رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) دیدار و گفتگو کرد

استاندار ایلام با رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) دیدار و گفتگو کرد

 دیدار استاندار ایلام با رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)

🔹 استاندار ایلام با رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) دیدار و گفتگو کرد 

📱| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا در ادامه رایزنی‌های خود در مرکز امروز دوشنبه ۱ مردادماه ۱۴۰۳ با مهندس فتاح رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) دیدار و گفتگو کرد.

استاندار ایلام در این دیدار در خصوص تقویت هرچه بیشتر زیرساخت‌های خدماتی به زائرین حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام در ایام برگزاری اربعین‌حسینی به ویژه ایجاد سردخانه ۱۵۰۰ تنی در مرز مهران، کمک به تکمیل سایه‌بان‌ها، نصب مه‌پاش‌ها، تکمیل سوله در پایانه مسافربری برکت شهید رئیسی، تقویت ظرفیت خدمات‌رسانی غذایی و ... بحث و گفتگو کرد.

دکتر بهرام‌نیا در ادامه به نقش موثر مهندس فتاح در برگزاری اربعین‌حسینی و خدمات‌رسانی به زوار حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام اشاره و تاکید  و از خدمات وی در سالیان گذشته تقدیر نمود. 

وی در ادامه به صورت مکتوب خواسته‌ها و مطالبات استان در حوزه اربعین را به رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ارائه داد.

در ادامه مهندس فتاح ضمن تقدیر از زحمات استاندار ایلام در حوزه اربعین، در خصوص مطالبات استان ایلام در این حوزه به صورت حضوری و مکتوب به دکتر ترکمانه مدیر عامل بنیاد برکت تاکید و دستورات لازم را صادر کردند.

گفتنی است که بنیاد برکت در ایام برگزاری مراسم اربعین‌حسینی کمک‌های قابل ملاحظه‌ای در حوزه‌های مختلف داشته‌اند.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است