استانداری ایلام

جلسه هماهنگی برگزاری دومین کنگره زنان تأثیرگذار استان

جلسه هماهنگی برگزاری دومین کنگره زنان تأثیرگذار استان

جلسه هماهنگی برگزاری دومین کنگره زنان تأثیرگذار استان

جلسه هماهنگی برگزاری دومین کنگره زنان تأثیرگذار استان 
جلسه هماهنگی برگزاری دومین کنگره زنان تأثیرگذار استان بعدازظهر روز دوشنبه مورخ 21/3/1403 در محل سالن جلسات شهید سلیمی استانداری و به ریاست معاون محترم سیاسی،  امنیتی و اجتماعی برگزار گردید. در این جلسه پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، خانم جستجو سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت بویژه خادم الرضا رئیس جمهور شهید و محبوب شهید آیت الله رئیسی و تشکر از حضور مدعوین در این جلسه، به تشریح دستور کار جلسه پرداختند و گفتند: هدف اصلی این جلسه هماهنگی جهت برگزاری کنگره زنان تأثیرگذار استان ایلام می باشد که با عنایت به برگزاری مرحله اول دومین کنگره زنان تأثیرگذار در اواخر سال گذشته و ثبت نام تعداد زیادی از زنان تأثیرگذار استان در هشت کارگروه ورزش، فرهنگ و هنر، اقتصاد و کارآفرینی، تعلیم و تربیت،فعالیتهای اجتماعی، سیاست گذاری و حکمرانی، گفتمان سازی و رسانه، علمی پژوهشی و فناوری، بنابر این شد تا در دولت شهید خدمت و در فرصت باقیمانده از زحمات عزیزان دست اندرکار و شرکت کنندگان در این کنگره که منتظر اعلام نتایج می باشند تقدیر بعمل آید.  
ایشان افزودند : فرآیند داوری شرکت کنندگان توسط حوزه معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری صورت گرفته و از هر کارگروه تخصصی 3 نفر و در مجموع 24 نفر به امور بانوان وخانواده استانداری معرفی  شده اند. مراحل استعلام قضایی این عزیزان در حال انجام است و پس از آن از هرکارگروه یک نفر به عنوان برگزیده اصلی در مرحله کشوری تعیین می گردد.  
خانم جستجو با اشاره به جایگاه زنان تأثیرگذار در استان افزودند: تقدیر از 8 نفر برگزیده کشوری توسط معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری صورت می گیرد و صدا و سیما نیز از این عزیزان گزارشی را بصورت مستند تهیه می کند. تقدیر از 16 نفر برگزیده دیگر باید در استان انجام شود که انشاءالله بتوانیم با همکاری و هماهنگی شما عزیزان این تقدیر به نحوی شایسته در استان انجام پذیرد. 
پس از صحبتهای خانم جستجو و بحث و بررسی و تبادل نظر و جمع بندی نظرات و پیشنهادات اعضاء توسط معاون محترم سیاسی امنیتی استانداری جلسه باتصویب چند مصوبه به پایان رسید.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است