استانداری ایلام

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام:

احیای واحدهای راکد اولویت شهید آیت‌الله رییسی بود/۲۳۲ واحد راکد در استان ایلام به چرخه تولید بازگشت

احیای واحدهای راکد اولویت شهید آیت‌الله رییسی بود/۲۳۲ واحد راکد در استان ایلام به چرخه تولید بازگشت

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام احیای واحدهای راکد را اولویت اولویت‌های اصلی شهید رئیسی شهید خدمت عنوان کرد و گفت: در این راستا  ۲۳۲ واحد راکد طی دو سال گذشته در این استان احیا و دوباره به چرخه تولید بازگشتند.

وی با اشاره به احیای ۲۳۲ واحد راکد طی دو سال گذشته در استان، افزود: در سال جاری هم برنامه داریم که تعداد دیگری از واحدهای تولیدی را به فعالیت بازگردانیم و در این راستا با استفاده از موسسات مالی و تامین تسهیلات و اعتبار لازم این واحدها دوباره به تولید برسند.

معاون امور اقتصادی استاندار ایلام با اشاره به برنامه استان در خصوص احیای واحدهای راکد باقیمانده در شهرستان‌های مختلف، تاکید کرد: در سال جاری برنامه داریم هر هفته به یکی از شهرستان‌ها سفر کرده و با حضور صاحبان صنایع نسبت به رفع مشکلات و فعال نمودن واحدهای تولیدی در شهرستان‌ها با برنامه‌ریزی و ارائه راهکار اقدام کنیم.

وی با اشاره به اینکه برخی از مشکلات واحدهای تولیدی در استان قابل حل است، تصریح کرد: همت همه‌جانبه ما این است که با کمک شما مدیران دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و موسسات مالی نسبت به رفع مشکلاتی که در استان وجود دارد اقدام  کنیم و مابقی مشکلاتی که در استان قابل حل نیست را در مرکز با رایزنی و پیگیری مستمر مرتفع نماییم.

در این نشست مشکلات ۹ طرح ( ۵ طرح حوزه کشاورزی و ۴ طرح حوزه صنعت) مطرح و مقرر شد اعتبارات مورد نیاز برای احیای این طرح‌ها در زمانبندی تعیین شده تامین و به صاحبان طرح‌ها پرداخت شود.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است