استانداری ایلام

استاندار ایلام

باید تلاش کرد وحدت و همدلی بین دستگاه‌ها رافع مشکلات مردم گردد/ ضمن رعایت مر قانون نباید حق و حقوق مردم در گیرودار قوانین پایمال گردد

باید تلاش کرد وحدت و همدلی بین دستگاه‌ها رافع مشکلات مردم گردد/ ضمن رعایت مر قانون نباید حق و حقوق مردم در گیرودار قوانین پایمال گردد

⚡️استاندار ایلام:

باید تلاش کرد وحدت و همدلی بین دستگاه‌ها رافع مشکلات مردم گردد/ ضمن رعایت مر قانون نباید حق و حقوق مردم در گیرودار قوانین پایمال گردد/با بهره گیری از همه ظرفیت های مادی و معنوی می توان ضمن تقویت بنیان های دستگاه قضا، امنیت، آرامش و آسایش مردم را فراهم آورد.

⭕️به گزارش پایگاه اطلاع رساني استانداری ایلام حسن بهرام نیا در نشست با رییس کل دادگستری استان، دادستان و مدیران دستگاه قضا با بیان اینکه وحدت، انسجام و همکاری خوبی بین همه دستگاه ها در کشور و در استان وجود دارد اظهار داشت: باید تلاش کرد این همدلی و همراهی رافع مشکلات جامعه و توأمان بستری برای رفاه و آرامش و سعادت مردم فراهم آورد.

وی افزود: باید تلاش کرد این وحدت وانسجام به یک هدف راهبردی در دستور کار همه دستگاه‌ها قرار گیرد تا هم موجبات رضایت خلق و و هم رعایت خدا فراهم گردد.

استاندار ایلام با تقدیر از دغدغه مندی کلیه عوامل دستگاه قضا در خصوص حل مشکلات جامعه، ابراز داشت: با بهره گیری از همه ظرفیت های مادی و معنوی می توان ضمن تقویت بنیان های دستگاه قضا، امنیت، آرامش و آسایش مردم را فراهم آورد.

حسن بهرام نیا با بیان اینکه قوانین ساخته دست بشر و منبعث از قانون اساسی و احکام اسلامی است و توسط خود مردم نیز تایید شده، ضرورت دارد در صدور احکام خاصه در حوزه بازرسی حق و حقوق مردم در گیرودار قانون پایمال نگردد و آرای صادره با رافت اسلامی همراه گردد.

وی در پایان گفت: مسوولان قضایی استان در کنار خدمت رسانی به مردم، تسریع در ارایه خدمات را نیز مدنظر داشته باشند.

رییس کل دادگستری استان نیز در این نشست ضمن ارایه گزارشی از عملکرد دستگاه های قضایی استان، گفت: در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی با همکاری دستگاه های متولی، اقدامات ارزشمندی انجام شده است که شاهد نتایج مطلوب آن هستیم.

علی دهقانی افزود: خدمات شوراهای حل اختلاف توسعه یافته و با پیگیری سیاست های اقتصاد مقاومتی و حمایت از سرمایه گذاری مشروع، موانع تولید در استان تا حد زیادی مرتفع شده است.

وی بیان داشت: همچنین در حوزه تنظیم بازار با همکاری اداره تعزیرات حکومتی نیز اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

رییس کل دادگستری ابراز داشت: سال گذشته پروژه زندان جدید پس از گذشت ۱۸ سال از شروع ساخت آن، به بهره برداری رسید و زندان از محیط شهری به خارج از شهر منتقل شد.

وی در ادامه به مصوبات سفر رییس قوه قضاییه به استان نیز اشاره کرد و افزود: تخصیص اعتبارات به دستگاه های قضایی در این سفر برای توسعه خدمات قضایی در استان مصوب شده است.

🗓 |چهارشنبه  ۱۷ آذرماه ۱۴۰۰
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:
@akhbarilam1400

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است