استانداری ایلام

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام:

سه‌هزار شهید والامقام، سند افتخار و نشان وفاداری مردم این دیار به امام خمینی  (ره)، مقام معظم رهبری و انقلاب است

سه‌هزار شهید والامقام، سند افتخار و نشان وفاداری مردم این دیار به امام خمینی  (ره)، مقام معظم رهبری و انقلاب است

وی در ادامه افزود: مقاومت و ایستادگی مردم استان ایلام در هشت سال دفاع مقدس چه در خطوط دفاعی و چه در پشت جبهه، این استان را در یک جایگاه ویژه قرار داد. 

معاون استاندار ایلام خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری جهاد تبیین را به عنوان یک تکلیف عنوان کردند که در این راستا در استان ایلام، قرارگاه عملیاتی جهاد تبیین در  دستگاه‌های اجرایی و ادارات تشکیل و تاکنون ۶ جلسه قرارگاه برگزار شده است.

حسنی ادامه داد: در حوزه جهاد تبیین همچنین ۳۱۵ نشست بصیرتی (حوزه‌ای/ پایگاهی )، ۵۲ نشست پاسخگویی مسئولان به مطالبه‌گری نخبگان، معتمدین و متنفذین و ۳۵ نشست تبیین کارآمدی دستگاه‌ها در دانشگاه‌ها و مساجد برگزار شده است.

وی بیان کرد: ۱۲ نشست تبیین اقدامات موثر دستگاه‌ها در رسانه‌های استانی، آموزش و توانمندی ۱۰ جهادگر تبیین، اعزام ۵۷۵ نفر به اردوهای راهیان پیشرفت و آبادانی و یک‌هزار و ۱۰۰ نفر به اردوهای راهیان نور و برگزاری میزهای خدمت جهادی عمومی و تخصصی ۶۰۴ مورد از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه جهاد تبیین است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام در ادامه با اشاره به بحث انتخابات، مشارکت بالای مردم این استان را در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از مصادیق بارز جهاد تبیین عنوان کرد و گفت: دشمن به دنبال پایین آوردن مشارکت مردم در انتخابات بود که مردم این استان رتبه چهارم مشارکت بالا در انتخابات را کسب کردند. 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است