استانداری ایلام

معاون استاندار ایلام:

✔️انتظار از شهرداری‌ها، تغییر و تحول در سیمای شهرها است

✔️انتظار از شهرداری‌ها، تغییر و تحول در سیمای شهرها است

معاون استاندار ایلام:
✔️انتظار از شهرداری‌ها، تغییر و تحول در سیمای شهرها است

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، سعید هژبری در جلسه همایش شهرداران و شورای سازمان همیاری شهرداری‌های استان ضمن تبریک ۲۵ اسفند سالروز شهادت مهدی باکری و روز شهردار اظهار کرد: شهرداران در راستای برگزاری انتخابات امسال تکالیف خود را به خوبی انجام دادند که در این راستا شهرداران و مجموعه همکاران آنها تقدیر و تشکر می‌شود.

وی افزود: همه شهرداران باید بطور شبانه روزی در ایام نوروز پای کار باشند و شهرها را زیبا و پذیرای مسافرین نوروزی کنند و سیمای شهرها را متحول نمایند.

وی خاطرنشان کرد: در آستانه سفرهای نوروزی و طرح کاهش تلفات جاده‌ای، همه شهرداران می بایست به وظایف ذاتی خود عمل نموده  و با همکاری دستگاه‌های ذیربط اقدامات لازم را به نحو احسن انجام دهند و انتظار می‌رود که استان ایلام بتواند رتبه اول را در این زمینه کسب کند.

معاون استاندار ایلام بیان داشت: در ساخت و ساز شهری تأکید بر بافت فرسوده است که متاسفانه عملکرد شهرداری‌ها در این حوزه قابل قبول نیست و انتظار می رود که شهرداری‌ها اجازه هیچگونه ساخت و ساز غیر مجازی را ندهند.

هژبری با بیان اینکه مهمترین طرح دولت سیزدهم نهضت ملی مسکن است افزود: یکی از مولفه‌های ارزشیابی شهرداران اجرای دقیق و بموقع نهضت ملی مسکن می‌باشد که خوشبختانه ۹۵ درصد شهرداری‌های استان نسبت به صدور پروانه به‌روز شدند.

هژبری با بیان اینکه اعتبارات مناسبی برای پایش تصویری ایجاد شده است ، عنوان کرد: در این زمینه همه شهرهای استان می بایست به سامانه پایش تصویری مجهز شوند که هم بر ترافیک شهری و هم بر خدمات شهری  نظارت بیشتری داشته باشند.

 وی در پایان بر ضرورت تسریع در راه اندازی و تکمیل بازارچه‌ها، آمادگی شهرداری ها با توجه به هشدار قرمز مدیریت بحران در روز های آتی ،بروز نمودن سامانه‌های شهرداری ها و پرداخت بموقع حقوق کارکنان شهرداری‌ها تاکید کرد.

همچنین در این جلسه مدیرکل دفتر فنی استانداری ،مدیر کل دفتر شهری ،مدیرعامل سازمان همیاری و نمایندگان شهرداران استان به گزارش عملکرد حوزه‌های خود پرداختند.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است