استانداری ایلام

با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام استاندار ایلام:

⭕️ تونل شماره ( ۱) اربعین در مسیر ایلام - مهران به بهره‌برداری رسید

⭕️ تونل شماره ( ۱) اربعین در مسیر ایلام - مهران به بهره‌برداری رسید

با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام استاندار ایلام:
⭕️ تونل شماره ( ۱) اربعین در مسیر ایلام - مهران به بهره‌برداری رسید 

استاندار ایلام در آیین بهره‌برداری از پروژه تونل شماره ۱ مسیر ایلام _ مهران: 
✔️این پروژه گره‌های ترافیکی  مسیر ایلام- مهران  را مرتفع می‌کند/ ۸۱ درصد اعتبارات تخصیص یافته برای تونل شماره (۱) اربعین در دولت سیزدهم تامین شده است


📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز یکشنبه ۲۷ اسفندماه در آیین افتتاح پروژه تونل شماره (۱) در مسیر  ایلام - مهران، ضمن گرامیداشت ماه مبارک رمضان و  تقارن این ماه با بهار طبیعت، گفت: امیدواریم همه کسانی که از این مسیر استفاده می‌کنند سفری ایمن، راحت و سالم داشته باشد.

وی افزود: کار این تونل به طول ۸۴۴ متر از سال ۹۸ آغاز شده است که ۸۱ درصد اعتبارات تخصیص یافته برای انجام پروژه، در دولت سیزدهم تامین شده است.

استاندار ایلام تاکید کرد: هدف از اجرای این تونل، حذف نقاط حادثه‌خیز و تسهیل در تردد مسافرین و نیز زوار عتبات عالیات است‌.

دکتر بهرام‌نیا ادامه داد: یکی از مطالبات اصلی مردم و زوار اربعین حسینی، چهار خطه‌کردن مسیر تردد زوار از چرداول(مدخل ورودی استان ) تا مهران بوده است که در دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به این امر شد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام بیان داشت: مجموع اعتبارات تخصیص یافته برای تونل شماره (۱) اربعین، ۲۲۴ میلیارد تومان و برای تونل شماره (۲)، ۲۳۵ میلیارد تومان و در مجموع ۴۵۹ میلیارد تومان برای تونل شماره (۱) و (۲) اربعین هزینه شده است.

وی اضافه کرد: اعتبارات این بخش از محل اعتبارات ملی، استانی و اعتبارات سفر ریاست‌جمهوری و بخشی هم از اعتبارات اربعین بوده است.

استاندار ایلام گفت: از ورودی استان(محور شباب) تونل‌های زیادی وجود دارد که در حال طراحی است که طبق زمانبندی ظرف چند سال آینده، کل مسیر و محورهای مواصلاتی ورودی استان چهارخطه شود. همچنین مسیر اندیمشک - دهلران - مهران نیز در حال فعالیت عمرانی جاده‌سازی و چهار‌خطه در دست ساخت و اقدام می‌باشد.

دکتر بهرام‌نیا تصریح کرد: پنج هزار میلیارد تومان در دولت سیزدهم در حوزه راه‌ها و زیرساخت‌های اربعین منتهی به مرز مهران در استان هزینه شده است.

براساس این گزارش، دکتر بهرام‌نیا استاندار ایلام از همه دست‌اندرکاران، پیمانکاران و مجموعه معاونت عمرانی استانداری و اداره‌کل راه و شهرسازی استان که در راستای تکمیل و به بهره‌برداری رساندن این پروژه تلاش نمودند تقدیر و تشکر کردند.

🗓️ یکشنبه ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۲

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است