استانداری ایلام

استاندار ایلام در اجلاسیه روز شهید:

خانواده‌های شهدا زینت‌بخش هر محفلی هستند/ خون پاک شهدا تضمین کننده اقتدار و امنیت کشور در برابر هجمه‌های جبهه استکبار است/

خانواده‌های شهدا زینت‌بخش هر محفلی هستند/ خون پاک شهدا تضمین کننده اقتدار و امنیت کشور در برابر هجمه‌های جبهه استکبار است/

استاندار ایلام در اجلاسیه روز شهید:
✔️خانواده‌های شهدا زینت‌بخش هر محفلی هستند/ خون پاک شهدا تضمین کننده اقتدار و امنیت کشور در برابر هجمه‌های جبهه استکبار است/ به یقین بقای نظام و اسلام و تمامیت ارضی کشور مرهون جان‌فشانی شهدا است/ تشکیل تمدن اسلامی جزو اهداف اولیه شهدا بود

📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز سه‌شنبه ۲۲ اسفندماه در آیین بزرگ‌داشت شهدا و اجلاسیه روز شهید، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، گفت:ماه رمضان ماه رحمت و فرصتی برای خودسازی، تهذیب اخلاق، معنویت و آمرزش گناهان است.

وی خانواده‌های شهدا را زینت‌بخش و نگین هر محفلی ذکر کرد و گفت: بسیار خوشحالیم از این‌که در این برنامه که خانواده‌های معظم شهدا حضور دارند و مورد تکریم قرار خواهند گرفت.

استاندار ایلام با اشاره به فرمایشات مقام معظم‌رهبری در خصوص شهدا، عنوان کرد: امام راحل فرمودند«هر چه انقلاب اسلامی دارد از  برکت مجاهدت شهدا و ایثارگران است» همچنین مقام معظم‌رهبری عنوان کردند «اگر این شهادت‌ها نبود نظام باقی نمی‌ماند»

وی به هجمه‌های همه‌جانبه استکبار برای مقابله با نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: خون پاک شهدا تضمین‌کننده اقتدار و امنیت کشور در برابر هجمه‌های جبهه استکبار است. به یقین  اعتلای ارزش‌ها و بقای نظام، استقلال، آزادگی، تمامیت ارضی و اقتدار نظام با جانفشانی شهدا محقق شد. 

نماینده عالی دولت در استان ایلام یادآورشد: شهدا سرمایه‌های عظیم و معنوی کشور هستند و در واقع اقتدار روزافزون کشور در گرو جان‌فشانی شهدا و ایثارگران و استقلال و حریت مردم، مرهون خون پاک شهدای عزیز کشور بود.

دکتر بهرام‌نیا تشکیل تمدن اسلامی را جزو اهداف اولیه شهدا عنوان کرد و گفت: دشمن و نظام سلطه با همه امکانات و ظرفیت‌ها در تقابل با این مسیر بود و برای ایستادگی در مقابل نظام اسلامی همه سرمایه‌های مادی خود را هزینه کرد که اوج وقاحت و ددمنشی، کودک‌کشی و جنایت آنان در غزه بود. 

وی اضافه کرد: پایه‌گذار تمدن نوین اسلامی امام(ره) و شهدا بودند. تمدن نوین اسلامی  مسیری است که نیاز به تلاش و مجاهدت دارد و تحقق این تمدن تنها به واسطه مجاهدت شهدا است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام عنوان کرد: در جنگ تحمیلی جوانان خوش‌فکر و رعناقامت، جان عزیز خود  را فدا کردند تا اسلام زنده بماند و زمینه‌ساز رشد و  پیشرفت نظام در همه حوزه‌های نانوتکنولوژی، صنایع نظامی، دریایی و ... بودند.

دکتر بهرام‌نیا بیان داشت: از خداوند متعال  می‌خواهیم که همگان به تاسی از فرمایشات امامین انقلاب و آرمان شهدا و با نصب‌العین قرار دادن صبر و استقامت خانواده‌های شهدا در مسیر آنان ثابت قدم باشیم و نهایت تلاش و کوشش را در این مسیر به‌کار گیریم.

وی اضافه کرد: خانواده شهدا و اعضای خانواده آنان بار سنگین و رسالت بزرگی را عهده‌دار هستند.

🗓️ سه‌شنبه ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است