استانداری ایلام

استاندار ایلام

سازندگی و بالندگی کشور تنها با اهتمام کارگران میسر می‌شود/ نقش کارگران در راستای دوام و بقای هر نظام و توسعه‌ هر کشور، برجسته است

سازندگی و بالندگی کشور تنها با اهتمام کارگران میسر می‌شود/ نقش کارگران در راستای دوام و بقای هر نظام و توسعه‌ هر کشور، برجسته است

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز شنبه ۸ اردیبهشت‌ماه در دیدار با جمعی از کارگران و کارفرمایان گفت:این جمع که متشکل از شورای کارگری، انجمن‌های صنفی، کارگران، مدیران و واحد‌های صنعتی استان است جمعی از مصادیق افراد پرکار، کم‌ادعا و مومن هستند چرا که حضور شما کارگران در عرصه‌های اقتصادی، تولیدی و خدماتی سندی پرافتخار برای کشور است.

وی افزود: کارگران عزیز مومنانه و توام با دغدغه‌مندی، تعهد و تخصص همواره در حال تلاش برای بالندگی و سازندگی کشور هستند و به واسطه تلاش آنان بود که در طول بیش از ۴۵ سال عمر پربرکت انقلاب اسلامی، از حیث تولید، بهره‌وری و خدمات ارایه شده در جایگاه بسیار خوبی قرار گرفتیم و این جایگاه نتیجه تلاش همه‌جانبه کارگران است.

وی با اشاره به اهمیت کار و کارگر در روایات گفت: به روایت پیامبر(ص) عبادت ده جز است که ۹ جز آن در کار و تلاش برای به‌دست آوردن روزی حلال است. 

استاندار ایلام با اشاره به فرمایشات امام علی(ع) گفت: مولای متقیان علی(ع) فرمودند«از هر کاری که ترسیدی خود را در آن بینداز زیرا رنجی که در اثر نگاه‌داشتن خود از آن چیز به تو می‌رسد بزرگتر از چیزی است که تو از آن می‌ترسی».

وی ادامه داد: امام رضا(ع) فرمودند«کسی که به دنبال روزی می‌رود اجر و پاداش ارزنده‌ای دارد» که این گویای جایگاه کار و کارگر است. 

نماینده عالی دولت در استان ایلام با اشاره به سخنان امامین انقلاب در خصوص کارگران، یادآورشد: امام خمینی(ره) فرمود «عالم از کار و کارگر تشکیل شده است. این‌که ما یک روز اختصاص بدهیم به کارگر، مثل این است که یک روز را اختصاص بدهیم به نور، یک روز را اختصاص بدهیم به خورشید. هر روز نور هست و روز نور است، هر روزْ روز خورشید است». رهبر معظم انقلاب هم در این باره می‌فرمایند«برای رشد تولید و بهبود وضع، باید ارتقا زندگی کارگر را یک اصل مهم به حساب بیاوریم».

وی با بیان این‌که سازندگی و بالندگی کشور تنها با اهتمام کارگران میسر می‌شود، گفت: نقش کارگران در راستای دوام و بقای هر نظام و توسعه‌ هر کشور نیز برجسته است.

🗓 شنبه ۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳
   @ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است