استانداری ایلام

دیدار استاندار ایلام با مادر برادران شهید سلیمی

دیدار استاندار ایلام با مادر برادران شهید سلیمی

دیدار استاندار ایلام با مادر برادران شهید سلیمی

استاندار ایلام در این دیدار گفت: خدا را شاکریم که در این شب عزیز و در ماه مبارک رمضان در خدمت خانواده شهدا هستیم و این دیدارها برای ما موهبت الهی است.

دکتر بهرام‌نیا با اشاره به  پویش«سلام شهید»، افزود: امروز تا پایان سال مدیران کل استانی از ۱۵۰ خانواده شهید در مرکز استان و ۳۵۰ خانواده شهید در سطح شهرستان‌های استان سرکشی می‌‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: تعداد بالای شهدا نشان‌گر این است که صدام، ذات شیطانی داشت و این شهدا به صِرف ایرانی بودن و بدون هیچ جرمی پس از دست‌گیری روانه زندان و سپس آن‌ها را به شهادت رساند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام یادآورشد: این فرزندان برای اعتلای دین خدا، مذهب و مردم جان خود را فدا کردند و ما به وجود مادران شهدا افتخار می‌کنیم.

استاندار ایلام عنوان کرد: ما مدیون از خودگذشتگی، ایثار و فداکاری پدر و مادر خانوادهای شهدا و ایثارگران هستیم چرا که که عزت و اقتدار کشور توسط شهدا رقم خورد.

شهدای گران‌قدر سلیمی به نام‌های باسم، سام و حسام هر سه دانشجو و قاسم با عضویت مردمی در منطقه بغداد به علت تابعیت ایرانی توسط مأموران رژیم بعثی عراق دستگیر، سپس زندانی و توسط مزدوران بعثی صدام به شهادت رسیدند.

🗓️ سه‌شنبه ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۲

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است