استانداری ایلام

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام:

تکریم نیکوکاران در اولویت است/ خیرین کمک‌هایشان را به جامعه هدف بهزیستی معطوف کنند

تکریم نیکوکاران در اولویت است/ خیرین کمک‌هایشان را به جامعه هدف بهزیستی معطوف کنند

معاون استاندار ایلام: 
✔️تکریم نیکوکاران در اولویت است/ خیرین کمک‌هایشان را به جامعه هدف بهزیستی معطوف کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با قدردانی از نقش تاثیرگذاری افراد خیر و نیکوکار در خدمات‌دهی به نیازمندان، گفت: تکریم این افراد در اولویت بوده و قدردان زحمات این عزیزان هستیم.

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، محمد‌سبحان حسنی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام در نشست شورای مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی ایلام به میزبانی استانداری ایلام با اشاره به وجود افراد نیازمند در جامعه افزود: اگرچه  افراد نیازمند  با مشکلات اقتصادی در مناطق مختلف مواجه هستند، ولی جامعه هدف بهزیستی علاوه بر مشکلات مالی، مشکلات جسمی را نیز متحمل می‌شوند.

وی ادامه داد: بخشی از مددجویان بهزیستی قابلیت توانمند شدن نداشته و شاید مستحق‌ترین افراد باشند که نیازمند حمایت بوده و بدون شک ارزش کمک به این عزیزان از سایر اقشار نیازمند بیشتر است.

حسنی با تاکید بر اینکه حمایت از نیازمندان دارای اجر دنیوی و اخروی ویژه است، بیان کرد: اگرچه دولت خدماتی به نیازمندان از جمله جامعه هدف بهزیستی ارایه می‌دهد ولی کمک‌های افراد خیر در ارایه خدمات مطلوب‌تر به این افراد بسیار تاثیرگذار است.

معاون استاندار ایلام با تقدیر از همه نیکوکاران که با هدایت خداوند متعال به انجام کارهای انسان‌دوستانه و خداپسندانه روی می آورند، افزود: این افراد با حمایت از نیازمندان نقش مهمی در توسعه و احیا فرهنگ مشارکت در جامعه دارند.

وی با بیان اینکه تکریم این افراد به عنوان اقدامی ارزشمند در اولویت بوده، از فعالیت‌ها و خدمات ارایه شده مجموعه بهزیستی استان ایلام به جامعه هدف تقدیر کرد.

🗓️ یکشنبه ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam
                     ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است