استانداری ایلام

رییس هیات بازرسی ستاد انتخابات استان ایلام:

تامین سلامت و صیانت از آرای مردم از وظایف خطیر بازرسان است

تامین سلامت و صیانت از آرای مردم از وظایف خطیر بازرسان است

رییس هیات بازرسی ستاد انتخابات استان ایلام:
✔️تامین سلامت و صیانت از آرای مردم از وظایف خطیر بازرسان است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام و رییس هیات بازرسی ستاد انتخابات  استان  در نشست با هیات بازرسی انتخابات شهرستان دهلران گفت: تامین سلامت و صیانت از آرای مردم از وظایف خطیر بازرسان است.

📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، سعید هژبری روز جمعه ۴ اسفندماه در نشست با هیات بازرسی انتخابات شهرستان دهلران افزود: امنیت، رقابت، مشارکت و سلامت از راهبردهای مورد تاکید رهبر معظم انقلاب هستند و مشارکت حداکثری مورد تاکید معظم له است که در این زمینه همه باید با احساس مسئولیت عمل کنیم.

وی افزود:  بازرسان رعایت اصل بی طرفی، تسلط به قانون و مقررات، نظارت بر سلامت انتخابات و تعامل با عوامل و دست‌اندکاران انتخابات را مد نظر داشته باشند.

هژبری از فعالیت ۷۷۱ نفر در هیات بازرسی استان خبر داد و گفت: باید جهاد تبیین برای مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش  شود و بازرسان هم باید در این عرصه نقش‌آفرینی کنند.

معاون استاندار ایلام اضافه کرد: بازرسان  هر گونه گزارش و یا تخلفی را به دقت بررسی و در صورت حصول اطمینان به نماینده فرماندار در شعب اخذ رای اطلاع دهند.

هژبری بر مشارکت حداکثری مردم تاکید کرد و گفت :تمهیدات لازم برای این مهم در استان به همت همه عزیزان و دست‌اندرکاران انتخابات فراهم است.

❑‌کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان ایلام 

#انتخابات_پرشور

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است