استانداری ایلام

پیام استاندار ایلام به مناسبت روز مهندس

استاندار ایلام به مناسبت روز مهندس پیامی صادر کرد

استاندار ایلام به مناسبت روز مهندس پیامی صادر کرد

 پیام استاندار ایلام به مناسبت روز مهندس

🔹استاندار ایلام به مناسبت روز مهندس پیامی صادر کرد

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، متن پیام دکتر حسن بهرام‌نیا به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

پنجم اسفندماه، سالروز تولدِ دانشمند بزرگ و نامدار ایرانی، خواجه نصیرالدین طوسی به نام «روزِ مهندس» نام‌گذاری شده است و این روز فرصتِ مغتنمی برای ارج نهادن به نام و جایگاه مهندسان و قدردانی از زحمات، خدمات و دستاوردهای آنان، به‌ویژه در توسعه و پیشرفت‌ کشور و استان است.

مهندسان به عنوانِ بنیان‌گذاران آثار تمدن بشری، معماران بناهای زیبای سنتی و فرماندهان نوآور دنیای مدرن، در واقع سرمایه‌های ارزشمند جامعه هستند که با خلاقیت، خردگرایی، خودباوری و قدرت تحلیل، راه رسیدن به توسعه‌ی پایدار را هموار می‌سازند. 

در تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی از دوران دفاع مقدس تا عرصه‌های سازندگی کشور تا روزهایی که تحریم‌های ظالمانه و سنگین دشمنان، استقلال و اراده‌ی ملت ما را نشانه گرفته است، مهندسان خلاق، توانمند و متعهد این مرزو بوم با شایستگی و تکیه بر توان و فرصت‌های داخلی با روشن‌نگه داشتن چراغ امید، راه آینده‌ی پیشرفت و توسعه‌ی کشور را هموار کرده و برای سازندگی و آبادانی ایران اسلامی از وجود خود مایه گذاشته‌اند.

در این میان مهندسان متعهد و دلسوز ایلامی در عمران و آبادانی این دیار در حوادث و رخدادهای گوناگونی چون دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی، دوران تحریم، در حوادث و بلایای طبیعی و ... نقش بی‌بدیلی داشته‌اند.

اینجانب، «روز مهندس» را که روز تجلیل از پیشاهنگان پیشرفت و سازندگی و روزِ پاسداشت خرد، خلاقیت، تلاش و خدمت است را به مهندسین عزیزان در سرتاسر استان ایلام تبریک عرض می‌نمایم. امیدوارم این قشر پویا، اثرگذار و توانمند در عرصه‌ی اندیشه و عمل، در سپهرِ خدمت‌رسانی، خوش بدرخشند و همواره قرین توفیق، تحول و توسعه برای استان و ایران اسلامی باشند.

حسن بهرام‌نیا
استاندار ایلام
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است