استانداری ایلام

استاندار ایلام

انگیزه جوانان نوید‌بخش تشکیل« ایران قوی» است/ آینده این کشور به دست جوانان ساخته می‌شود/

انگیزه جوانان نوید‌بخش تشکیل« ایران قوی» است/ آینده این کشور به دست جوانان ساخته می‌شود/

استاندار ایلام:
✔️ انگیزه جوانان نوید‌بخش تشکیل« ایران قوی» است/ آینده این کشور به دست جوانان ساخته می‌شود/ جوانان موتور پیشرفت کشور هستند/ دولت سیزدهم به استفاده از ظرفیت جوانان تاکید دارد/ جوانان با روایت‌گری، بسترساز حضور حداکثری مردم در انتخابات باشند

📋بخش اول

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز چهارشنبه ۲ اسفند‌ماه در نشست گفت و شنود استاندار با جوانان، گفت: جوانان همیشه معجزه‌گر بودند و در هر جا فعالیت داشتند منشأ اثرات فراوانی بودند و به‌خوبی خود را اثبات کرده و نتایج خارق‌العاده‌ای از فعالیت آنها حاصل شده است.

وی ضمن تبریک و گرامیداشت ولادت حضرت علی اکبر(ع ) و روز جوان، افزود: حضرت علی اکبر (ع ) نمونه کامل جوانی شجاع، خوش‌صورت و خوش‌سیرت و الگوی شایسته برای جوانان است. این موضوع باعث شد تا در تقویم ایران سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) روز جوان نامگذاری شود و جوانان او را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام خاطرنشان کرد: حضرت علی اکبر (ع ) با همه شکوه و جلال خود منشأ وحدت و ترویج اخلاق اسلامی بود و همواره بهترین و شایسته‌ترین الگوی برای جوانان است.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: شما جوانان ایران اسلامی به هویت تاریخی خود افتخار کنید در حکومت سیاسی غرب برای جوانان خود الگوی نداشتند و به الگوی‌های ساختگی متوسل شدند اما نظام اسلامی الگوهای بسیاری برای جوانان دارد که حضرت علی اکبر(ع ) نمونه بارز این الگوهاست.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با اشاره به موقعیت استراتژیک ایران در منطقه و جهان، گفت: با وجود اینکه در موقعیت بسیار استراتژیکی در جهان هستیم. اما با وجود جوانان این مرز و بوم، امن‌ترین کشور در دنیا هستیم و به واسطه خلاقیت جوانان، در همه عرصه‌ها در حال پیشرفت هستیم. 

دکتر بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: در این عصر که عصر تکنولوژی است جوانان نخبه این کشور با همه توان برای ارتقا جایگاه کشور در جهان تلاش می‌کنند. در نهایت در این عصر، کشوری‌هایی موفق هستند که در بحث تجاری‌سازی علوم خوب عمل کردند. 

وی خاطرنشان کرد: با همت جوانان اکنون بیش از ۹۰ درصد تسلیحات و تجهیزات نظامی در داخل کشور تولید می شود این در حالی است که قبل از انقلاب تنها ۵ درصد تجهیزات و تسلیحات نظامی در داخل کشور تولید می‌شد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام یادآورشد: در حوزه فناوری هسته ای در رتبه پنجم جهان و در هوا و فضا در ردیف ۱۰ کشور برتر دنیا هستیم.

وی اضافه کرد: بیت‌الغزل 
دولت سیزدهم استفاده از جوانان مومن، مخلص و انقلابی است.

استاندار ایلام  با اشاره به پمپاژ یاس و ناامیدی دشمن برای کمرنگ کردن انتخابات، گفت: در این مقطع حساس و مهم جوانان خوش‌فکر و باانگیزه با روایت‌گری دستاوردهای دولت، بسترساز حضور حداکثری مردم در انتخابات باشند.


❑‌کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان ایلام 

#انتخابات_پرشور
#مشارکت_حداکثری

🗓 چهارشنبه ۲ اسفندماه ۱۴۰۲ 
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است