استانداری ایلام

استاندار ایلام

✔️عملکرد مدیران باید از طریق رسانه‌ها به اطلاع مردم برسد

✔️عملکرد مدیران باید از طریق رسانه‌ها به اطلاع مردم برسد

استاندار ایلام:
✔️عملکرد مدیران باید از طریق رسانه‌ها به اطلاع مردم برسد 

📋بخش سوم

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز سه‌شنبه ۱ اسفندماه در  نشست شورای اداری استان، در بخش سوم سخنان خود اظهار داشت: همه‌ی ظرفیت‌ها برای مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای، باید در استان فراهم شود و لذا همه‌ی فرمانداران و دستگاه‌های برگزارکننده‌ی انتخابات باید هوشیار باشند. ما امروز در یک ویترین شفاف قرار گرفته‌ایم و همه‌ی آحاد جامعه نظاره‌گر خواهند بود و باید زمینه‌ی اعتماد و اطمینان مردم فراهم شود.

استاندار ایلام گفت: وقتی کار برای رضای خدا باشد، کارها همه سهل و درست می‌شود و باید با این نگاه تا یازدهم اسفندماه برای برگزاری انتخاباتی پرشور حرکت کنیم.

استاندار ایلام اظهار داشت: مدیران استان در همه‌ی حوزه‌ها عملکرد خوبی داشته‌اند که باید این عملکردها، به اطلاع مردم شریف استان رسانده شود، چرا که این عملکردها، در واقع دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی است.

وی گفت: بیان دستاوردها ادای دین شرعی و حق است، دینی است که نظام و انقلاب بر گردن همه‌ی مدیران دارد و باید این دستاوردها برای مردم به عنوان یک تکلیف بیان شود چرا که حق‌الناس است تا مردم بدانند که دولت و نظام چه اقدامات و دستاوردهایی داشته است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام یادآورشد: دشمن با تمام ظرفیت و امکانات برای ناامیدکردن جوانان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند و همان‌گونه که رهبر معظم‌انقلاب اسلامی فرمودند باید برای مقابله با ایجاد یاس و ناامیدی توسط دشمن با سینه‌ی ستبر جهاد تبیین ایستاد و مقابله کرد.

وی عنوان کرد: نیروهای روابط عمومی در دستگاه‌های اجرایی باید بهترین نیروی آن دستگاه باشند، روابط‌عمومی‌ها باید قوی باشند و عملکرد و دستاوردهای دستگاه اجرایی را به سمع و نظر مردم برسانند.

استاندار ایلام در پایان افزود: مدیران خیلی کار کرده‌اند اما آن‌گونه که باید اطلاع‌رسانی نمی‌شود و انتظار دارم که مدیران و فرمانداران در شهرستان‌ها به مدیران خود اعلام کنند که عملکرد‌های خود را بیان کنند.


❑‌کمیته‌ی اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان ایلام 

#انتخابات_پرشور
#مشارکت_حداکثری

🗓 سه‌شنبه ۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ 
@ostandari_ilam
                  ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است