استانداری ایلام

استاندار ایلام

با سینه‌ی ستبر جهاد تبیین باید در برابر القای یاس و ناامیدی دشمنان ایستاد

با سینه‌ی ستبر جهاد تبیین باید در برابر القای یاس و ناامیدی دشمنان ایستاد

استاندار ایلام:
✔️با سینه‌ی ستبر جهاد تبیین باید در برابر القای یاس و ناامیدی دشمنان ایستاد


📋بخش دوم

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز سه‌شنبه ۱ اسفندماه در  نشست شورای اداری استان، در بخش دوم سخنان خود اظهار داشت: همه باید برای رسیدن به هدف نهایی که همان حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای با محوریت چهار شاخص مد نظر رهبر معظم‌انقلاب(مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت) است، تلاش کنیم.

وی در ادامه افزود: باید تلاش شود که انتخابات پیش‌رو در یازدهم اسفندماه با مشارکت حداکثری مردم برگزار شود.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که در انتخابات مشارکت، مقدم بر انتخاب اصلح است و این موضوع اهمیت مشارکت  حداکثری در پای صندوق‌های رای را مشخص می‌کند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام اضافه کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات موجب می‌شود که مجلسی قوی داشته باشیم و به واسطه‌ی قوانینی که در مجلس قوی تصویب می‌شود، خلأهایی که در جامعه وجود دارد، برطرف و مشکلات مردم رفع شود.

وی بیان داشت: کاندیدای اصلح باید دارای تخصص لازم و کار آزموده باشند و این وظیفه‌ی ما و همه‌ی مسئولان است که شرایط انتخاب اصلح را برای مردم فراهم کنیم.

استاندار ایلام تاکید کرد: تسهیل‌گری در امر انتخابات از وظایف همه‌ی ما مدیران است که مردم به راحتی دسترسی به شعبات اخذ رای داشته باشند و اطمینان رای‌دهندگان بسیار مهم است که باید این اطمینان را با رعایت اصل بی‌طرفی و قانون‌مداری در عمل اثبات کرده و به منصه‌ی ظهور برسانیم.

وی عنوان کرد: باید همه‌ی ظرفیت‌ها برای مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، در استان فراهم شود بنابراین همه‌ی فرمانداران و دستگاه‌های برگزارکننده‌ی انتخابات باید هوشیار باشند. ما امروز در یک ویترین شفاف قرار گرفته‌ایم و همه‌ی آحاد جامعه نظاره‌گر خواهند بود و باید زمینه‌ی اعتماد و اطمینان مردم فراهم شود.

استاندار ایلام تاکید کرد: وقتی کار برای رضای خدا باشد، کارها همه سهل و درست می‌شود و با این نگاه تا یازدهم اسفندماه باید برای برگزاری انتخاباتی پرشور حرکت کنیم.

❑‌کمیته‌ی اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان ایلام 

#انتخابات_پرشور
#مشارکت_حداکثری
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است