استانداری ایلام

استاندار ایلام

استان ایلام در زمینه گردشگری و صنایع دستی حرف‌های زیادی برای گفتن در سطح ملی دارد

استان ایلام در زمینه گردشگری و صنایع دستی حرف‌های زیادی برای گفتن در سطح ملی دارد

استاندار ایلام: 
✔️ استان ایلام در زمینه گردشگری و صنایع دستی حرف‌های زیادی برای گفتن در سطح ملی دارد/ کارنامه‌ی میراث فرهنگی استان در سطح ملی و استانی قابل قبول است/ از هرگونه سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری و صنایع‌دستی حمایت همه‌جانبه خواهیم داشت


📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز دوشنبه ۲۳ بهمن‌ماه در حاشیه‌ی بازدید از هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی و گردشگری و صنایع وابسته در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی از دستاوردهای صنایع دستی و گردشگری استان در نمایشگاه تهران، افزود: از همه‌ی کسانی که در این نمایشگاه برای استان ایلام هنرنمایی می‌کنند تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی تصریح کرد: غرفه‌های ایلام در بخش صنایع‌دستی و گردشگری طبیعی قابل توجه است.

دکتر بهرام‌نیا عنوان کرد: استان ایلام دارای موقعیت‌های بکری به لحاظ گردشگری است.

وی اظهار داشت: در سال‌جاری به واسطه‌ی تلاش  رسانه‌ها، میراث فرهنگی و مسئولان، استان ایلام در سطح ملی مطرح و این استان به عنوان استان پدیده‌ی نوظهور گردشگری در سطح کشور معرفی شد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام یادآورشد: معرفی ظرفیت‌های گردشگری طبیعی در این نمایشگاه جای تقدیر و تشکر دارد و در معرفی استان بسیار تاثیرگذار است.

دکتر بهرام‌نیا عنوان کرد: گردشگری سلامت به واسطه‌ی هم مرز بودن ایلام با سه استان کشور عراق، از ظرفیت‌های مهم استان است و در این راستا زیرساخت‌های استان نظیر بیمارستان‌ها و پزشکان حاذق برای این ظرفیت گردشگری مهیا شده است و در این نمایشگاه زیرساخت‌های استان در بحث گردشگری سلامت در معرض دید عموم قرار گرفته بود که جای تقدیر دارد.

استاندار ایلام افزود: استان ایلام دارای تمدن و تاریخی کهن است و این موضوع بر جاذبه‌های گردشگری استان افزوده است.

وی تصریح کرد: استان ایلام دارای ظرفیت‌های بی‌نظیری در حوزه‌ی گردشگری دفاع مقدس است و به واسطه‌ی یادمان‌های دفاع مقدس، این استان سالانه پذیرای علاقه‌مندان زیادی از سراسر کشور است.

استاندار ایلام گفت: نمایشگاه خوبی برپا شده و ظرفیت‌های استان به خوبی معرفی شده است و ظرفیت‌های گردشگری و صنایع‌دستی می‌تواند علاوه بر منبع درآمد برای مردم، عاملی برای توسعه‌ی کل استان شود.

وی گفت: توسعه‌ی بخش گردشگری و صنایع‌دستی جزو اولویت‌های استان است و قصد داریم ظرفیت‌های این بخش به محلی برای درآمد مردم تبدیل شود.

دکتر بهرام‌نیا تصریح کرد: اقتصاد گردشگری برای استان بسیار مهم است و ظرفیت‌ها برای فعال کردن اقتصاد گردشگری در استان وجود دارد.

استاندار ایلام با اشاره به مشوق‌های لازم برای حضور سرمایه‌گذاران در استان، افزود: بسته‌های جدیدی در بخش استانی و ملی به‌عنوان مشوق در حوزه‌ی گردشگری استان به زودی ارائه می‌شود.

دکتر بهرام‌نیا عنوان کرد: برای تسهیل در حوزه‌ی سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری و صنایع دستی استان، ادارات نباید در ارائه‌ی مجوز و استعلام سخت‌گیری کنند، باید تسهیلات بانکی در سریع‌ترین زمان ممکن به سرمایه‌گذاران این بخش پرداخت شود.

وی گفت: استان ایلام با داشتن آب و هوای چهار فصل یکی از مناطق بکر برای ایجاد بوم‌گردی است و از هرگونه سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری و صنایع‌دستی حمایت همه‌جانبه خواهیم داشت.

استاندار ایلام گفت: عملکرد میراث فرهنگی و گردشگری استان نسبت به گذشته مطلوب و مثبت بوده است و کارنامه‌ی میراث فرهنگی استان در سطح ملی و استانی قابل قبول است.

🗓 دوشنبه ۲۳ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ 
@ostandari_ilam
                  ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام      
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
  🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام
  🆔 @ostandari_ilam               :ایتا  ‌ 
  🆔  @ostandariilam1              :بله ‌

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است