استانداری ایلام

حضور استاندار ایلام در نشست هم‌اندیشی مقام عالی وزارت با استانداران و فرمانداران سراسر کشور با محوریت انتخابات

حضور استاندار ایلام در نشست هم‌اندیشی مقام عالی وزارت با استانداران و فرمانداران سراسر کشور با محوریت انتخابات

حضور استاندار ایلام در نشست هم‌اندیشی مقام عالی وزارت با استانداران و فرمانداران سراسر کشور با محوریت انتخابات

 حضور استاندار ایلام در نشست هم‌اندیشی مقام عالی وزارت با استانداران و فرمانداران سراسر کشور با محوریت انتخابات 

وزیر کشور:
✔️همه‌ی تمهیدات برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و در تراز جمهوری اسلامی ایران فراهم است/ احراز هویت به صورت کاملا الکترونیکی خواهد بود/ ملت ایران بار دیگر در ۲۲ بهمن، شگفتی‌ساز شدند/ همه ظرفیت‌ها برای برگزاری انتخاباتی باشکوه بکار گرفته شود  

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز دوشنبه ۲۳ بهمن ماه در نشست هم‌اندیشی که به ریاست دکتر وحیدی مقام عالی وزارت و معاونین وزیر کشور با استانداران و فرمانداران سراسر کشور با محوریت «انتخابات» برگزار شد شرکت کرد.

وزیر کشور در این نشست اظهار داشت: این نشست با حضور استانداران و شرکت وبیناری فرمانداران همه‌ی شهرستان‌ها برای آخرین ارزیابی‌ها از چگونگی وضعیت برگزاری انتخاباتی در تراز جمهوری اسلامی ایران، برگزار شد. 

دکتر وحیدی با بیان این‌که ملت ایران بار دیگر در ۲۲ بهمن، شگفتی ساز شد، ادامه داد: با عنایت خدا و تمهیدات اندیشیده‌شده در شورای تأمین استان‌ها و شهرستان‌ها، این راهپیمایی بدون هیچ‌گونه حادثه‌ای برگزار شد. حضور متراکم و پرشمار مردم نشان‌دهنده‌ی حداقل ۲۰ درصد افزایش مشارکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن است.

وی با ابراز امیدواری از حضور پرشکوه مردم در انتخابات ۱۱ اسفند امسال اضافه کرد: تمام تلاش‌های دشمنان و معاندان برای یأس‌آفرینی و دور ساختن مردم از صندوق‌های رأی است که حتماً ناموفق خواهند بود، به ویژه با حضور رأی‌ اولی‌ها که سه و نیم میلیون نفر هستند، انتخابات پرشوری داشته باشیم.

وزیر کشور با اشاره به آمار تائید صلاحیت نامزدهای انتخابات توسط شورای نگهبان اظهار کرد: با تایید شورای نگهبان حدود ۱۵ هزار نفر در دوازدهمین دوره‌ی انتخابات مجلس شورای اسلامی رقابت خواهند کرد؛ از این میان، ۷۰ درصد از داوطلبان بین ۳۰ تا ۵۰ سال هستند.

دکتر وحیدی اضافه کرد:‌ در این دوره از انتخابات، هزار و ۱۰۰ استاد دانشگاه، ۲۰۰ پزشک، ۴۰۰ قاضی و حدود ۳۷۰ نماینده‌ی پیشین مجلس به عنوان داوطلب حضور دارند که با این وضعیت حماسه‌ی بزرگی را شاهد خواهیم بود.

وی درباره‌ی جابه‌جایی حوزه‌های انتخابیه‌ی داوطلبان هم این‌گونه پاسخ داد که داوطلبان تا ۲۵ بهمن می‌توانند درخواست خود را برای جابه‌جایی حوزه‌ی انتخابیه ثبت کنند و طی ۵ روز جواب نهایی را دریافت خواهند کرد.

وزیر کشور درباره‌ی انتخابات الکترونیکی هم گفت: احراز هویت به صورت کاملا الکترونیکی خواهد بود. ما باید حداقل یک هشتم حوزه‌هایی را که بیش از یک کرسی دارند را به صورت الکترونیکی برگزار می‌کردیم که در چهار حوزه‌ی آبادان، رشت، قم و ملایر انجام خواهد شد.

دکتر وحیدی درباره‌ی تبلیغات پیش از موعد برخی از داوطلبان نیز تصریح کرد: مطابق قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، داوطلبان یک هفته اجازه‌ی تبلیغات دارند و قبل از آن اگر به عنوان داوطلب اقداماتی داشته باشند، تخلف خواهد بود.

وی یادآور شد: در استانداری‌ها و فرمانداری‌ها و ستادهای انتخاباتی استان‌ها، امکان ثبت گزارشات مردمی درخصوص تخلفات داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی وجود دارد.

انتخابات دوازدهمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفندماه امسال به طور هم‌زمان با ششمین دوره‌ی مجلس خبرگان رهبری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

🗓 دوشنبه ۲۳ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ 
@ostandari_ilam
                  ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام      
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
  🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است