استانداری ایلام

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام:

صف اول حفظ سلامت انتخابات «فرمانداران» هستند/ امانت‌داری و حفظ سلامت انتخابات وظیفه‌ی فرمانداران است

صف اول حفظ سلامت انتخابات «فرمانداران» هستند/ امانت‌داری و حفظ سلامت انتخابات وظیفه‌ی فرمانداران است

✔️صف اول حفظ سلامت انتخابات «فرمانداران» هستند/ امانت‌داری و حفظ سلامت انتخابات وظیفه‌ی فرمانداران است/ «میزان مشارکت» در انتخابات یکی از مولفه‌های ارزیابی فرمانداران است


📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، محمدسبحان حسنی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام و رئیس ستاد انتخابات استان روز دوشنبه ۲۳ بهمن‌ماه در نشست هم‌اندیشی دکتر وحیدی وزیر کشور با استانداران و فرمانداران سراسر کشور با محوریت «انتخابات» که به‌صورت وبیناری  برگزار شد، گفت: ۱۸ روز دیگر دوازدهمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره‌ی انتخابات مجلس خبرگان برگزار می‌شود که ضرورت دارد از امروز فرمانداران همه‌ی ظرفیت‌های خود را برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در شهرستان‌ها به‌کار گیرند.

وی افزود: انتخابات آبروی نظام جمهوری اسلامی است و تاکیدات مکرر مقام معظم‌رهبری، نشان‌گر حساسیت این انتخابات و اهمیت حضور مردم و مشارکت در این عرصه‌ی مهم است.

معاون استاندار ایلام ضمن قدردانی از تلاش‌های فرمانداران در حوزه‌ی انتخابات، «میزان مشارکت» در انتخابات پیش‌رو را یکی از ملاک‌های ارزیابی فرمانداران ذکر کرد و گفت: همه‌ی فرمانداران برای چهار مولفه‌ی مهم و مورد انتظار مقام معظم‌رهبری یعنی «مشارکت»، «رقابت»، «سلامت» و «امنیت» در انتخابات پیش‌رو بکوشند و از همه‌ی ظرفیت‌ها در این راستا استفاده کنند.

وی در ادامه به بحث ارتباطات در انتخابات پیش‌رو اشاره و بر رفع مشکلات حوزه‌ی ارتباطات با برگزاری جلسات مستمر تا حصول نتیجه‌ی نهایی و رفع نقاط ضعف و مشکلات این حوزه تاکید کرد.

رییس ستاد انتخابات استان ایلام یادآور شد: یکی از ضرورت‌های دیگر برای فرمانداران در این مقطع، سرکشی از اماکن در نظر گرفته شده برای استقرار صندوق‌های اخذ رای است که باید تمامی ۶۳۳ شعبه‌ی اخذ رای مورد بازدید فرمانداران قرار گیرد و در صورت مشاهده‌ی هرگونه مشکل در شعب در نظر گرفته شده، این مشکلات تا زمان برگزاری انتخابات برطرف شود.

وی اضافه کرد: پیگیری رفع نواقص زیرساختی انتخابات تا حصول نتیجه‌ی نهایی و رفع مشکل توسط فرمانداران استمرار داشته باشد و همه‌ی فرمانداران تا قبل از شروع انتخابات نقاط ضعف را برطرف کنند‌.

حسنی با بیان این‌که رعایت امانت‌داری و حفظ سلامت انتخابات وظیفه‌ی فرمانداران است، خاطرنشان کرد: صف اول موضوع حفظ سلامت انتخابات، «فرمانداران» هستند و برای حفظ سلامت به‌عنوان یکی از مولفه‌های مورد انتظار مقام معظم‌رهبری باید تلاش کنیم.

❑‌کمیته‌ی اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان ایلام 

#انتخابات_پرشور
#مشارکت_حداکثری
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است