استانداری ایلام

رییس هیات بازرسی انتخابات استان ایلام:

✔️۷۵۹ نفر بازرسی انتخابات استان را برعهده دارند

✔️۷۵۹ نفر بازرسی انتخابات استان را برعهده دارند

رییس هیات بازرسی انتخابات استان ایلام:
✔️۷۵۹ نفر بازرسی انتخابات استان را برعهده دارند  

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام و رییس هیات بازرسی انتخابات استان گفت: ۷۵۹ به‌عنوان هیات بازرسی، بازرس و سربازرس نسبت به انجام بازرسی انتخابات اقدام خواهند کرد.

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، سعید هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و رییس هیات بازرسی انتخابات  روز سه‌شنبه ۱۸ بهمن ماه  در نشست هم‌اندیشی و آموزشی اعضای بازرسین انتخابات شهرستان ایلام ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر، با اشاره به دستاوردهای ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقایسه آن با دوران رژیم شاهنشاهی، گفت: اقدامات برجسته و ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، عمرانی ستودنی است و قابل قیاس با دوران پهلوی نیست و جای شکرگزاری دارد.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، از انتخابات به‌عنوان یکی از تجلی‌گاه‌های حضور مردم در دفاع از آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی یاد کرد و اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی از جایگاه مهم و  والایی در قانون اساسی برخوردار است و اختیارات مهمی بر عهده این قوه گزارده شده است.

رییس هیات بازرسی استان ایلام با تاکید بر اهمیت حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های اخذ رای،  ادامه داد: حضور گسترده مردم ایران اسلامی در پای صندوق‌های رای، دشمنان نظام و انقلاب را مایوس و ناامید خواهد کرد.

معاون استاندار ایلام با تشریح سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی)  در رابطه با اهمیت شرکت در انتخابات خاطر‌نشان کرد: مقام معظم رهبری برای انتخابات پیش رو  بر چهار راهبرد اصلی امنیت، سلامت ،رقابت و مشارکت تاکید داشتند. بنابراین همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات باید با تمام توان بر اساس این چهار راهبرد زمینه را برای حضور گسترده و باشکوه مردم در انتخابات فراهم کنند.

هژبری بر رعایت اصل بی‌طرفی اعضای هیات بازرسی برای برگزاری انتخاباتی سالم بر مبنای قانونمداری و امانت‌داری تاکید کرد.

رییس هیات بازرسی انتخابات استان ایلام به اقدامات صورت گرفته توسط هیات بازرسی استان برای برگزاری مطلوب انتخابات اشاره کرد و گفت: ۷۵۹ نفر در استان ایلام کار بازرسی در انتخابات پیش‌رو را بر عهده دارند.

❑‌کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان ایلام
#انتخابات_پُرشور
#مشارکت_حداکثری   

🗓️ چهارشنبه ۱۸ بهمن‌ماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است