استانداری ایلام

پیام استاندار ایلام به مناسبت عید سعید مبعث

استاندار ایلام به مناسبت عید سعید مبعث پیام تبریک صادر کرد

استاندار ایلام به مناسبت عید سعید مبعث پیام تبریک صادر کرد

✍️پیام استاندار ایلام به مناسبت عید سعید مبعث 

🔸استاندار ایلام به مناسبت عید سعید مبعث پیام تبریک صادر کرد 

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، متن پیام دکتر حسن بهرام‌نیا به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ وَالَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَی الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ …
[آیه ۲۹ سوره مبارکه‌ی فتح]

بیست و هفتم رجب، سال‌روز مبعث رسول اکرم، رحمه‌للعالمین و خورشید تابناک سلسله‌ی انبیاء حق، حضرت محمدمصطفی صلی‌الله علیه‌وآله‌وسلم، یکی از روزهای بزرگ الهی است که با آیات رحمانی و بیان دل‌نشین خود قلب عالمیان را از نور کمال و سعادت آکنده کرد و با تعلیمات و آموزه‌های الهی خود، جهانی آفرید مملو از تابش انوار توحید تا با پیام جهانی خود، راه را برای گام نهادن بشر در مسیر فطرت، فضیلت و آزادگی بگشاید.

عید سعید مبعث روزی است كه خداوند تبارک و تعالی پيامبر گرامی اسلام(ص) را مبعوث فرمود و آيات رحمانی بر فخر كائنات نازل شد، راهی برای هدايت انسان از ظلمات و تاريكی به سوی نور قرار داد و آن نبی مكرم با اسلام و قرآن همه‌ی ضلالت‌ها و بن‌بست‌های بشريت را درهم شکست و ارزش های اصيل دينی را در زمين جاری و ساری ساخت. 

اینجانب این روز فرخنده و سعید که مبعث بهار معنویت و روز روشن شدن مشعل هدایت به دست برگزیده‌ترین مخلوق خدا است را به پیروان و محبان واقعی آن حضرت در سرتاسر جهان به‌ویژه ملت بزرگ ایران اسلامی و مردم شریف و محب اهل بیت علیهم‌السلام استان ایلام تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. 

امیدواریم همه‌ی ما درسایه‌ی عنایات باری‌تعالی و در صراط مستقیم و نورانی نبوی از زمره‌ی پیروان راستین اسلام ناب محمدی(ص) قرار گیریم.

حسن بهرام‌نیا
استاندار ایلام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است