استانداری ایلام

مدیرکل مدیریت بحران حدود ۶۰ ساختمان نا ایمن در سطح استان شناسایی شده است

تشکیل جلسه کارگروه بررسی ساختمان های نا ایمن در استان ایلام

تشکیل جلسه کارگروه بررسی ساختمان های نا ایمن در استان ایلام

 تشکیل جلسه کارگروه بررسی ساختمان های نا ایمن در استان ایلام 

جلسه کارگروه بررسی ساختمان های ناایمن استان ایلام در روز دوشنبه۲ بهمن ماه به ریاست مدیرکل مدیریت بحران و اعضای کارگروه تشکیل شد .

مجید بیگلریان مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام در جلسه بررسی وضعیت ساختمان‌های ناایمن که با حضور نمایندگان دستگاه‌های مسوول در سالن جلسات مدیریت بحران برگزار شد بر ضرورت اقدامات پیشگیرانه در حوزه ایمن‌سازی زیربنایی ساخت‌وسازها، پایش و شناسایی ساختمان‌های ناایمن و تصمیمات و اقدامات فنی سریع برای مقاوم‌سازی و رفع خطر آن‌ها  در مقابل زلزله ، سیل و آتش سوزی تأکید و خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه‌های عضو این کارگروه باید در قبال حوادث تلخ احتمالی پاسخگو باشند.

این جلسه که با حضور نمایندگان دادگستری ، شرکت توزیع نیروی برق ، شرکت گاز ، نظام مهندسی و ساختمان ، ، راه و شهرسازی ،شهرداری برگزار شد مدیرکل مدیریت بحران با اشاره به  جز( ۵) بند ض ماده ۱۴  قانون مدیریت بحران کشور باهدف نظارت بر رعایت و مقررات ایمنی ساختمان های درحال بهره برداری ادارات گفت راه و شهرسازی استان مکلف است ارزیابی ایمنی ساختمانهای مهم و باند مرتبه را با کاربری های مختلف بعمل آورد .

بیگلریان اضافه کرد : برابر بند ۱۴ماده (۵۵) قانون شهرداری‌ها ، لازم است شهرداری‌های سراسر استان پس از شناسایی ساختمانهای ناایمن و پر خطر در برابر سیل ، حریق  و .... ضمن اعلام به مالکین این گونه ساختمانها جهت رفع خطر، درصورت استنکاف مالک ،  شهرداری سریعا باید با هماهنگی مراجع قضایی برای جلوگیری و ممانعت و بهره برداری از این قبیل ساختمانها اقدام نماید.

به گفته مدیرکل مدیریت بحران حدود ۶۰   ساختمان نا ایمن در سطح استان شناسایی شده است که باید از طریق دستگاههای مسئول اقدامات لازم در این خصوص بعمل آید .

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است