استانداری ایلام

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام در نشست جهاد تبیین:

بیان دستاوردها و تبیین اقدامات از سوء‌استفاده دشمن جلوگیری می‌کند

بیان دستاوردها و تبیین اقدامات از سوء‌استفاده دشمن جلوگیری می‌کند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام در نشست جهاد تبیین: 
✔️ بیان دستاوردها و تبیین اقدامات از سوء‌استفاده دشمن جلوگیری می‌کند  


📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، محمد‌سبحان حسنی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام روز یکشنبه ۱ بهمن‌ماه  در نشست جهاد تبیین با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند از عدم تبیین و نگفتن دستاوردهای انقلاب بر ذهن مردم تاثیر گذارد، گفت: ضرورت دارد با بیان دستاوردهای انقلاب و جهاد تبیین از سوء استفاده دشمن جلوگیری کنیم.

وی افزود: دشمن تلاش دارد از عدم تبیین اقدامات و پیشرفت‌های حاصل شده در بخش‌های مختلف انقلاب سوء استفاده کرده و از این خلا به نفع خود و ناامید کردن مردم بهره گیرد.

حسنی با بیان اینکه ما به دنبال ارائه گزارش‌های غیر‌واقع نیستیم، بیان داشت: برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت و راهیان نور و برنامه‌های صدا و سیما و همچنین برنامه‌هایی که ارشاد، سپاه و دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها برای جهاد تبیین و افزایش مشارکت مردم در انتخابات دارند مناسب است و در این مقطع ضرورت دارد این برنامه‌ها به‌سرعت اجرایی شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رییس ستاد انتخابات استان با اشاره به بحث مشارکت مردم در انتخابات افزود: همین بیان دستاوردها و تبیین اقدامات و فعالیت‌های نظام  با توجه به اینکه مردم ما فهم عمیقی از انقلاب اسلامی دارند و اهمیتی که انتخابات در سرنوشت مردم داشته این تلاش‌ها می‌تواند در بین جوانان اثرگذار باشد و به افزایش شور و نشاط انتخاباتی کمک کند.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: افزایش حضور مردم در انتخابات باعث ناامیدی، یاس و سرخوردگی دشمنان که چشم طمع به کشور ما دارند خواهد شد.

حسنی ضمن قدردانی تخصیص اعتبارات فرهنگی، از دستگاه‌های اجرایی خواست در راستای افزایش مشارکت مردم و تبلیغات در انتخابات همکاری نمایند.

🗓 یکشنبه ۱ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ 
   @ostandari_ilam
                  ┄┄┅┅┅❅🇮🇷┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام      
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
  🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام
  🆔 @ostandari_ilam               :ایتا  ‌ 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است