استانداری ایلام

استاندار ایلام در جلسه‌ی تسهیلات تبصره ۱۸:

دولت در انتخابات هیچ کاندیدایی ندارد و از هیچ کس حمایت نمی‌کند/ در انتصاب مدیران به سفارش کسی عمل نکردم و انتخاب مدیران براساس شایسته‌سالاری بوده است

دولت در انتخابات هیچ کاندیدایی ندارد و از هیچ کس حمایت نمی‌کند/ در انتصاب مدیران به سفارش کسی عمل نکردم و انتخاب مدیران براساس شایسته‌سالاری بوده است

⭕️استاندار ایلام در جلسه‌ی تسهیلات تبصره ۱۸:
✔️دولت در انتخابات هیچ کاندیدایی ندارد و از هیچ کس حمایت نمی‌کند/ در انتصاب مدیران به سفارش کسی عمل نکردم و انتخاب مدیران براساس شایسته‌سالاری بوده است/ اجازه‌ی توهین به شخصیت افراد را نمی‌دهیم/ بداخلاقی پذیرفتنی نیست/ شأن و شخصیت حقیقی افراد حفظ شود/ پرداخت تسهیلات ازدواج و نهضت ملی مسکن، به‌موقع باشد/ روند پرداخت تسهیلات بهبود یافته است/ بانک‌ها در راستای رضایت‌مندی مردم تلاش کنند

(بخش دوم)

📲به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام امروز سه‌شنبه ۱۲ دی‌ماه در نشست تسهیلات تبصره‌ی ۱۸ در سالن جلسات شهیدرجایی استانداری ایلام با تبریک سال‌روز میلاد با سعادت حضرت‌زهرا(س)، روز مادرو روز زن، میلاد حضرت امام خمینی(ره) و گرامی‌داشت سال‌روز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، گفت: رویکردها در خصوص انتصابات استان نیز، انتخاب افراد شایسته بوده است و از آن‌جا که مسئولیت‌ها با سفره‌ی مردم ارتباط دارد به همین جهت نمی‌توانیم این پست‌ها را به افرادی که قابلیت لازم را ندارند، واگذار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: از روز اول هم اعلام کردیم در انتصابات مشورت می‌گیریم اما تاکنون هیچ مدیری به بنده برای تصدی مسئولیتی، تحمیل نشده است، هیچ فردی توسط هیچ نماینده‌ای نیز به بنده تحمیل نشده و در نهایت خودم مدیران را انتخاب کرده‌ام. 

دکتر بهرام‌نیا با بیان این‌که نگاه بنده برای تصدی مسئولیت صرفاً براساس توان‌مندی و پذیرش گفتمان دولت مستقر بوده است، افزود: با این شرایط مدیران را انتخاب کردم و هیچ‌کس را هم با خود به استان نیاوردم، دنبال شایسته‌سالاری هستیم.

استاندار ایلام تصریح کرد: اگر این نگاه حاکم باشد، استان توسعه پیدا نمی‌کند و رو به جلو حرکت نخواهد کرد و بارها نیز گفته‌ام اگر نفر بهتری را سراغ دارید برای هر جایگاهی، معرفی کنید. اخیراً انتقاداتی در رابطه با انتصاب مدیران جدید مطرح شد که به دخالت نماینده یا نمایندگان، ربط داده شده است، در حالی که نمایندگان هیچ دخالتی نداشته‌اند و افراد بر اساس تجربه، تعهد و تخصص منصوب شدند، این گونه مطالب به دور از اخلاق است و نقد باید منطقی و چارچوب دار باشد.

نماینده‌ی عالی دولت در استان اضافه کرد: به سفارش کسی عمل نکردم و ملاک انتخاب افراد براساس شایسته‌سالاری بوده است، لذا در بیان مطالب باید انصاف مدنظر قرار گیرد و رعایت اخلاق‌مداری سرلوحه‌ی کار قرار گیرد. اجازه نمی‌دهیم به شخصیت افراد توهین شود.  

وی با اشاره به این‌که خوشبختانه بیشتر فضای رسانه‌ای استان و متولیان این عرصه افراد فهیمی هستند، افزود: باید از این ظرفیت بزرگ در راستای شور انتخابات و افزایش مشارکت مردم در انتخابات استفاده کرد.

🗓️ سه‌شنبه ۱۲ دی‌ماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam
                     ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام 
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است