استانداری ایلام

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام:

✔️ ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با همه توان برای محرومیت‌زدایی در ایلام تلاش کند

✔️ ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با همه توان برای محرومیت‌زدایی در ایلام تلاش کند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام:
✔️ ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با همه توان برای محرومیت‌زدایی در ایلام تلاش کند
معاون توسعه بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کشور:
✔️مرکز نوآوری در ایلام ایجاد می‌شود


📲|به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر شهریار عباسی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام روز دوشنبه ۱۱ دی‌ماه در دیدار با معاون ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره ) کشور، اظهار کرد: هر استان و منطقه‌ای که بنیادهای وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی  (ره) وارد عمل می‌شوند نتیجه بسیار خوب و ارزشمندی از خود بجا می‌گذارند لذا درخواست داریم بنیاد برکت به استان ایلام توجه بیشتری داشته باشد. 

وی، با بیان اینکه زمینه و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان ایلام مهیا است و در این زمینه هر موانعی بر سر راه باشد برطرف می‌شود، افزود: استعدادهای خوبی در استان ایلام وجود دارد اما نیازمند حمایت و ایجاد زمینه برای پویای و شکوفایی هستند. 

عباسی تاکید کرد: مردم استان ایلام به‌واسطه رشادت‌ و مرزداری در هشت سال دفاع مقدس و خدمتگذاری در ایام اربعین شایسته بهره‌مندی از خدمات گسترده‌ای  هستند.

وی تصریح کرد: استان ایلام دارای جوانان نخبه‌ و با استعدادی است اما زمینه کافی برای رشد آنها وجود ندارد. 

وی از مسئولان ارشد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) خواست با توجه به ظرفیت عظیم این نهاد، تاثیرگذاری و توانمندی‌های آن در حوزه‌های مختلف با جدیت پیگیری رفع محرومیت‌های ایلام باشند.

معاون توسعه زیست‌بوم دانش بنیان بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) کشور نیز در این دیدار از ایجاد و راه‌اندازی مرکز نوآوری بنیاد برکت در استان ایلام خبر داد. 

مهدی ایثاری‌نیا گفت: برای همه دستگاه‌های اجرایی ضروری است که در راستای فراهم کردن زمینه برای کارآفرینی جوانان تلاش جهادی کنند و در این حوزه بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) به صورت جدی وارد عمل می‌شود.

وی با بیان اینکه استان ایلام غنی از نخبگان و سرمایه های انسانی است، افزود: باید در زمینه کار‌آفرینی و نوآوری ظرفیت‌سازی کنیم  و از نخبگان در این زمینه استفاده شود تا موجب رونق کسب و کار در استان و در نتیجه موجب توسعه همه‌جانبه استان شود. 

ایثاری‌نیا با اشاره به اینکه وقتی فضای نوآوری در استان ایجاد می‌شود قطعا جوانان نخبه و دلسوز پای کار می آیند، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم فضایی برای رشد نوآوری و حمایت از جوانان استان ایجاد کنیم.


🗓️ دوشنبه ۱۱ دی‌ماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam
                     ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام 
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام
🆔 @ostandari_ilam               :ایتا  ‌

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است