استانداری ایلام

استاندار ایلام

✔️ارتقاء تولید، رونق تجارت و صادرات از مهمترین رویکردهای شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی است/

✔️ارتقاء تولید، رونق تجارت و صادرات از مهمترین رویکردهای شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی است/

⭕️استاندار ایلام: 
✔️ارتقاء تولید، رونق تجارت و صادرات از مهمترین رویکردهای شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی است/ نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی و دستی استان ایلام در عراق برای دومین سال پیاپی برگزار شود/ نمایشگاه‌های دائمی مورد حمایت قرار می‌گیرند


📲به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام امروز دوشنبه ۴ دی‌ماه در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی ایلام که در سالن جلسات شهید رجایی استانداری ایلام برگزار شد، گفت: یکی از مهمترین مزایای جلسات مرتبط با شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی این است که مصوبات این جلسه رافع موانع و مشکلات است. 

وی اظهار کرد: جلسات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی باید به‌طور مرتب برگزار شود تا ضمن شنیدن مشکلات، تصمیمات لازم در جهت حل موانع اتخاذ شود.

استاندار ایلام با اشاره به ظرفیت‌های خوب استان در حوزه‌های مختلف افزود: هر کدام از دستگاه‌های اجرایی مرتبط در این جلسه ظرفیت‌های خوبی دارند که در راستای توانمند کردن استان، رونق تجارت و ارتقا تولید و صادرات اثرگذار است و لازم است با جدیت و انگیزه بیشتر امورات مرتبط با این جلسات پیگیری شود.

نماینده عالی دولت در استان با تأکید بر اینکه مدیران دولتی باید بستر لازم را چه برای فعالیت تجار و چه نمایشگاه‌ها در سطح استان و در کشور عراق را فراهم کنند،  ادامه داد: راه‌اندازی نمایشگاه های دائم در استان از الزامات است و برای رونق این نمایشگاه‌ها که مورد استقبال مردم نیز قرار می‌گیرند، از هیچ تلاشی برای حمایت دریغ نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته نمایشگاه ویژه صنایع دستی استان و نیز توانمندی‌های حوزه صنعت استان در قالب نمایشگاهی در کشور عراق برگزار شد که بسیار مهم و اثرگذار بود و لازم است از این ارتباطات میان استان ایلام و استانهای مجاور عراق نهایت استفاده را برد، برای همین منظور باید این نمایشگاه امسال نیز در کشور عراق دایر شود.

دکتر بهرام‌نیا بیان کرد: دستگاه قضا به خوبی پای کار است و در همه حوزه‌ها تعاملات خوبی میان مجموعه دولت در استان و دستگاه قضا وجود دارد که منجر به توسعه هر چه بیشتر و بهتر این حوزه خواهد شد.

استاندار ایلام با بیان اینکه هارمونی خوبی بین همه ارکان استان در جهت توسعه وجود دارد، گفت: مدیران مرتبط باید با این نگاه در آن  مجموعه‌ای که مسئولیت دارند برای تقویت بخش خصوصی گام بردارند.

🗓️ دوشنبه ۴ دی‌ماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam
                     ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام 
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام
🆔 @ostandari_ilam               :ایتا  ‌

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است