استانداری ایلام

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام:

همه مدیران برای کاهش آسیب‌های اجتماعی بکوشند

همه مدیران برای کاهش آسیب‌های اجتماعی بکوشند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام:
✔️ همه مدیران برای کاهش آسیب‌های اجتماعی بکوشند

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، روز چهارشنبه ۲۹ آذرماه نشست شورای اجتماعی در خصوص اعتبارات ابلاغی سازمان امور اجتماعی کشور به دستگاه‌های اجرایی در راستای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی و تقویت سرمایه و نشاط  اجتماعی به ریاست محمد‌سبحان حسنی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام و با حضور اعضا در سالن شهید سلیمی استانداری برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام در این نشست با تاکید اهتمام و تعامل همه دستگاه ها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و تقویت نشاط و سرمایه اجتماعی در استان، گفت: همه مدیران برای کاهش آسیب‌های اجتماعی بکوشند و همه تلاش خود را در این راستا بکار گیرند.

محمد سبحان حسنی افزود: با توجه به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در راستای کنترل آسیب‌های اجتماعی و تقویت سرمایه اجتماعی، اعتبارات ویژه‌ای برای تقویت سرمایه اجتماعی از محل اعتبار هدفمندی یارانه‌ها و بر اساس تفاهمنامه در سطح ملی سازمان امور اجتماعی با چند وزارتخانه منعقد و به صورت یک برنامه کارشناسی شده به دستگاه‌های استان ابلاغ شده است.


وی تاکید کرد: مدیران دستگاه اجرایی با توجه به بسترهای فراهم شده، برای اجرای برنامه‌های اثربخش برنامه‌ریزی منسجمی داشته باشند.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی که این اعتبارات به آنها ابلاغ شده با توجه به برنامه‌های تدوین شده در راستای تقویت سرمایه اجتماعی و کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی با هماهنگی دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان تدابیر لازم را اتخاذ و با با همکاری بهتری برای کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش کنند.


🗓️ چهارشنبه ۲۹ آذرماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam
                     ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام 
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام
🆔 @ostandari_ilam               :ایتا  ‌

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است