استانداری ایلام

استاندار ایلام

✔️«حراست» چشم بینا، گوش شنوا و بازوی توانای هر دستگاه اجرایی است

✔️«حراست» چشم بینا، گوش شنوا و بازوی توانای هر دستگاه اجرایی است

 برگزاری آیین تودیع و معارفه مدیرکل حراست استاندار ایلام 

استاندار ایلام:
✔️«حراست» چشم بینا، گوش شنوا و بازوی توانای هر دستگاه اجرایی است 

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز شنبه ۲۵ آذرماه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل حراست استانداری ایلام، گفت: «حراست» چشم بینا، گوش شنوا و بازوی توانای هر دستگاه اجرایی و سازمانی است و تنها کسی که بیشترین ارتباط را با مدیران دارد، مدیرحراست است. 

وی در ادامه افزود: ارتباط مدیران با مدیرحراست باید دائم و روزانه باشد و مدیر حراست باید در هر لحظه از تمامی امورات اطلاع داشته باشد و از خیلی انحرافات پیشگیری و ممانعت کند.

استاندار ایلام تکلیف و حوزه‌ی کاری «حراست» را در هر دستگاه، یک رسالت مهم و حساس عنوان کرد و بیان داشت: از ویژگی‌های مدیر حراست، عادل بودن و امانت‌داری است و رویکرد کاری او باید دست‌گیری و کمک به‌جای مچ‌گیری باشد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام خاطرنشان کرد: حضور مدیر و مجموعه حراست در هر سازمان و مجموعه‌ای،  موجب جلوگیری از انحرافات اخلاقی، مالی و اداری در آن مجموعه می‌شود که پیشگیری  از همه این فسادها، خواست مردم و برای رضایت‌مندی آن‌هاست.

استاندار ایلام در ادامه با قدردانی از خدمات مدیر کل پیشین حراست استانداری ایلام، گفت: صیدعلی مامنه مومن، متواضع و در امور محوله بسیار پیگیر بودند و از  عملکرد ایشان رضایت کامل داشتیم اما با توجه به پایان دوران خدمت، باید مدیر دیگری انتخاب می‌شد.

وی ضمن قدردانی از مدیریت کل حراست استان، افزود: اداره کل حراست استان بیشترین همکاری را با استانداری داشتند که در این راستا از حُسن همکاری‌ها قدردانی می‌شود.

دکتر بهرام نیا با اشاره به انتصاب علی‌عباس هاشمی به‌عنوان سرپرست جدید اداره کل حراست استانداری ایلام، یادآور شد: آقای هاشمی نیز از مدیران مومن و متدین هستند و در حوزه حراست دارای سابقه طولانی است که برای ایشان نیز آرزوی توفیق داریم.

در پایان این آیین از صیدعلی مامنه مدیر کل پیشین حراست استانداری ایلام که به افتخار بازنشستگی نائل آمد تقدیر و آقای علی‌عباس هاشمی به‌عنوان سرپرست اداره کل حراست استانداری ایلام معرفی شد.

🗓️ شنبه ۲۵ آذرماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam
                     ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام 
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام
🆔 @ostandari_ilam               :ایتا  ‌

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است