استانداری ایلام

استاندار ایلام در همایش بزرگ اقتدار بسیج:

✔️اجتماعات مردمی در سراسر جهان در حمایت از مردم غزه نشان از صدور تفکر بسیجی است

✔️اجتماعات مردمی در سراسر جهان در حمایت از مردم غزه نشان از صدور تفکر بسیجی است

استاندار ایلام در همایش بزرگ اقتدار بسیج:
✔️اجتماعات مردمی در سراسر جهان در حمایت از مردم غزه نشان از صدور تفکر بسیجی است

📲به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام امروز جمعه ۳ آذر ماه در همایش بزرگ اقتدار بسیج گفت: بسیار خرسندیم که صبح جمعه را با حضور منور و باانگیزه بسیجیان عزیز استان ایلام شروع می‌کنیم، این حضور پرشور بسیجیان باعث نشاط است‌.

وی با اشاره به اینکه استان ایلام آغشته به خون ۳ هزار شهید والامقام است، اظهار کرد: درود خدا بر همه بسیجیان و حماسه‌های بسیجیان و ایثار بسیجیان و درود خدا بر مقاومت و از خودگذشتگی شما و همچنین امام انقلاب و بنیانگذار بسیج مردمی و نیز درود خدا بر رهبر فرزانه انقلاب که در امتداد این راه و مسیر، ذره‌ای انحراف نداشتند. 

دکتر بهرام‌نیا افزود: هفته بسیج، یادآور فرهنگ ایثار و ایثارگری‌های زنان و مردانی است که با همه وجود برای حفظ ارزش‌های نظام در دوران دفاع مقدس و برای حفظ کیان مقدس جمهوری اسلامی سر از پا نشناختند و با همه وجود برای اعتلای ایران اسلامی که افتخارش ام‌القرای جهان اسلام است، با نثار جان خود در همه عرصه‌ها نقش آفرینی کردند.

استاندار ایلام با بیان اینکه امام راحل بیانات ادبی را در وصف بسیج داشتند، ادامه داد: بسیج لشکر مخلص خدا است و همه مجاهدان آن را امضا کردند؛ رهبر فرزانه انقلاب نیز در این رابطه گفتند: «بسیج یعنی در هر نقطه‌ای که به وجود بسیج نیاز باشد برای دفاع از ارزش‌های قرآن و دفاع از کیان اسلامی ورود می‌کند و حاضر می‌شود.

وی با بیان اینکه در شأن و منزلت بسیج نیست که آن را تنها به یک سازمان نظامی محدود کنیم، اضافه کرد: بسیج یک فرهنگ و یک گفتمان است و کارنامه بسیج در طول ۴ دهه از انقلاب، بعنوان افتخار بزرگ امام راحل، درخشان است.

دکتر بهرام‌نیا بیان کرد: بسیج درخت تنومندی است که در طول ۴ دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی و علیرغم همه طوفان‌های شدید، اما همچنان استوار ایستاده است.

استاندار ایلام عنوان کرد: امروز تفکر بسیجی در دنیا نشر پیدا کرده و از مصادیق آن می‌توان به جبهه مقاومت و حماس و غزه اشاره کرد،  حضور و اجتماع های مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه در این کره خاکی از جمله در غرب آسیا، اروپا و حتی آمریکا از نمونه آن است.

🗓️ جمعه ۳ آذرماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam
                     ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام 
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام
🆔 @ostandari_ilam               :ایتا  ‌

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است