استانداری ایلام

استاندار ایلام

آغاز به‌کار رسمی بخشداری آسمان‌آباد شهرستان چرداول با حضور استاندار ایلام...

آغاز به‌کار رسمی بخشداری آسمان‌آباد شهرستان چرداول با حضور استاندار ایلام...

آغاز به‌کار رسمی بخشداری آسمان‌آباد شهرستان چرداول با حضور استاندار ایلام... 
✔️مردم آسمان‌آباد و ایل‌خزل در ولایت‌مداری الگو و سرآمد هستند...
✔️استان در آینده‌ی نه‌چندان دور یکی از استان‌های برخودار کشور خواهد بود ...

استاندار ایلام:
❑ یکی از افتخارات دولت سیزدهم در استان، تکمیل زیرساخت‌های حوزه‌ی راه است/ راه‌اندازی درمانگاه شبانه‌روزی و  بحث آب شرب در آسمان‌آباد پیگیری می‌شود/کارنامه‌ی بسیج پس از چهار دهه درخشان است/ فرهنگ بسیج به‌عنوان فرهنگ شهید سلیمانی، شهید باکری و صیاد شیرازی تمدن‌ساز است/ کارنامه‌ی درخشان بسیج، بیانگر دوراندیشی امام راحل بود/ بسیج در همه‌ی عرصه‌ها ردای خدمت را بر تن کرده است/ غزه‌ی مظلوم، اما قهرمان است و رژیم جعلی اسرائیل نابود‌شدنی است/ از اصحاب رسانه قدردانی می‌کنم


📲| به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام امروز پنجشنبه ۲ آذرماه در ادامه‌ی سفرهای شهرستانی و در جهت پیگیری آخرین وضعیت پروژه‌ها و مصوبات سفر شهرستانی، به شهرستان چرداول سفر کرد و پس از افتتاح و بازدید از چندین پروژه، سپس در آیین آغاز به‌کار بخشداری آسمان‌آباد حضور یافت.

استاندار ایلام در این آیین بیان داشت: بسیج میراث ماندگار امام راحل بود که در تاریخ ۵ آذرماه ۵۸ دستور تشکیل بسیج را صادر کردند و امروز تفکر بسیجی در جهان فراگیر شده است و در سراسر کشور، همه‌ی بسیجیان مایه‌ی اقتدار و پیشرفت نظام اسلامی هستند.بسیج یک تفکر و لباس خدمت در همه‌ی عرصه‌هاست.

وی افزود: کارنامه‌ی بسیج پس از چهار دهه درخشان است و  این کارنامه‌ی درخشان بسیج، بیان‌گر دوراندیشی امام راحل بود.

وی افزود: نیروهای بسیجی در همه‌ی عرصه‌ها نظیر علوم پزشکی، هوا و فضا، اقتصادی و فرهنگی ردای خدمت را بر تن کرده  و با تمام وجود برای پیشرفت کشور تلاش می‌‌کنند. 

نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام اضافه کرد: پس از چهار دهه از زمان تشکیل بسیج، مردم این تفکر را با جسم و جان خود پذیرفتند و امروز با وجود همه‌ی تحریم‌ها، در همه‌ی عرصه‌های علمی، فناوری، هوا و فضا و سایر علوم به پیشرفت قابل توجه‌ای دست یافتیم. از خداوند متعال می‌خواهیم که عاقبت به خیر بشویم و این عاقبت به خیری چیزی جز حرکت در مسیر فرهنگ و تفکر بسیجی نیست.

دکتر بهرام‌نیا تاکید کرد: فرهنگ بسیج  به‌عنوان فرهنگ شهید سلیمانی، شهید باکری و شهید صیاد شیرازی تمدن‌ساز است و یک الگو برای نسل جدید است. بسیج یعنی خلق همه‌ی خوبی‌ها و آن‌چه موجب سعادت دنیا و آخرت مردم است.

وی با اشاره به سخنان امام علی ( ع) گفت: امام علی علیه السلام فرمودند«اگر گروه، قبیله، قوم و ملتی با جهاد فاصله بگیرد و جهاد را ترک کند محکوم به شکست، خواری و ذلت هستند». بسیج یعنی جهاد، و امروز اگر حماسه‌ی مردم فلسطین توسط حماس در غزه خلق شد، چیزی جز فرهنگ بسیج نیست. امروز مردم فلسطین و مردم غزه با تاسی به خالق جبهه‌ی مقاومت سردار دل‌ها شهید سلیمانی، مقاومت می‌کنند و عملیات طوفان الاقصی را انجام دادند، زن و کودک و مردم غزه توسط صهیونیست‌ها به شهادت می‌رسند ولی غزه اگرچه مظلوم اما قهرمان است. شک نداشته باشیم که دیگر شرایط غزه و وضعیت رژیم صهیونیستی به قبل از عملیات طوفان الاقصی برنمی‌گردد و ابهت پوشالی و هیمنه‌ی اسرائیل در هم شکسته شده است.

وی با بیان این‌که بسیج پرچم‌دار تفکر  امامین انقلاب و شهیدان است، افزود: نیروی بسیجی محدود به زمان و جغرافیایی خاص نیست و هر نقطه از جهان که لازم باشد برای اعتلای ارزش‌های اسلامی و دینی و کمک به نظام اسلامی به میدان می‌آید.

استاندار ایلام در بخش دوم سخنان خود با اشاره به بحث اربعین ضمن قدردانی از مهمان‌نوازی مردم چرداول در این کنگره‌ی بزرگ، یکی از افتخارات دولت سیزدهم در استان را تکمیل زیرساخت‌های حوزه‌ی راه عنوان و اعلام کرد: در کمتر از دوسال بیش از ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در حوزه زیر‌ساخت‌ها هزینه شد که ۵ هزار میلیارد تومان فقط در حوزه‌ی راه‌ها بوده است.

دکتر بهرام‌نیا بیان داشت: روز به روز با تزریق اعتبارات راه‌های مواصلاتی و زیرساخت‌های استان در حال تکمیل شدن است. 

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در استان در حوزه‌های مختلف، بیان داشت: ایلام در آینده‌ی نه‌چندان یکی از استان‌های برخودار کشور خواهد بود.

استاندار ایلام در ادامه از تلاش‌های اصحاب رسانه نیز قدردانی کرد و  یادآورشد: اصحاب رسانه با تمام وجود ضمن انعکاس خدمات دولت در استان، مطالبات و خواسته‌های مردم را به مسئولان انتقال می‌دهند که این نقشی‌آفرینی قابل تقدیر است چرا که رسانه‌ها در حقیقت حلقه‌ و واسطه‌ی بین حاکمیت و مردم هستند.

استاندار ایلام در بخش سوم سخنان خود با اشاره به آغاز به‌کار رسمی بخشداری آسمان‌آباد در هفته‌ی بسیج گفت:  موضوع درمانگاه شبانه‌روزی و  بحث آب شرب در آسمان‌آباد پیگیری می‌شود.

وی اضافه کرد: مردم آسمان‌آباد و ایل‌خزل در ولایت‌مداری الگو و سرآمد هستند. سال ۱۳۹۱ که به عنوان معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام در این استان خدمت می‌کردم تبدیل دهستان آسمان‌آباد به بخش را پیگیری کردیم و امروز شاهد این اتفاق مهم هستیم.

🗓️ پنج‌شنبه ۲ آذرماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است