استانداری ایلام

استاندار ایلام

اعطای حداقل چهارماه دور‌کاری برای مادران باردار شاغل به‌صورت الزام به دستگاه‌ها باید اجرا شود/ همه‌ی قوانین جوانی جمعیت باید توسط دستگاه‌ها اجرا شود

اعطای حداقل چهارماه دور‌کاری برای مادران باردار شاغل به‌صورت الزام به دستگاه‌ها باید اجرا شود/ همه‌ی قوانین جوانی جمعیت باید توسط دستگاه‌ها اجرا شود

استاندار ایلام:
❑ اعطای حداقل چهارماه دور‌کاری برای مادران باردار شاغل به‌صورت الزام به دستگاه‌ها باید اجرا شود/ همه‌ی قوانین جوانی جمعیت باید توسط دستگاه‌ها اجرا شود/ تجربه ثابت کرده است «مدیران رسانه‌ای» موفقیت بیشتری در کار خود دارند/ مدیران به مطالبات رسانه‌ها و مردم پاسخ دهند/بین رسانه‌ها و مدیران تعامل دوسویه باشد/ برای اجرای مصوبه‌ی  مولد‌سازی دارایی‌های دولت، همه‌ی اموال منقول و غیرمنقول دستگاه‌ها باید ثبت سامانه شود/ لازمه‌ی ارتقا بهره‌وری، آموزش فنی کارکنان هر دستگاه‌ اجرایی است  

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز شنبه ۲۷ در نشست شورای راهبری توسعه‌ مدیریت استان تاکید کرد: براساس ماده‌ی ۱۷ قانون جوانی جمعیت، اعطای حداقل چهارماه دوره‌کاری برای مادران باردار شاغل به‌صورت الزام به دستگاه‌ها باید اجرا شود.

وی افزود: راه‌اندازی مهد کودک و تشویق کارکنانی که به‌تازگی ازدواج کرده‌اند باید در دستور کار دستگاه‌های اجرایی باشد چراکه این مهم می‌تواند در افزایش راندمان کاری و بهره‌وری کارکنان بسیار موثر باشد. 

استاندار ایلام با تاکید بر توجه ویژه به حوزه‌ی رسانه‌ها در دستگاه‌های اجرایی و تعامل روابط‌عمومی دستگاه‌ها با رسانه‌ها، خاطرنشان کرد:  تجربه ثابت کرده است که «مدیران رسانه‌ای» و مدیرانی که با رسانه‌ها بیشترین تعامل را دارند موفقیت بیشتری در کار خود دارند.

دکتر بهرام‌نیا همچنین به همه‌ی مدیران دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد: به همه‌ی  مطالبات رسانه‌ها و مردم پاسخ دهند و نباید هیچ سوال و ابهامی از سوی مردم بی‌پاسخ بماند.

نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز فصل سرما، گفت: با توجه به فصل سرد سال ضرورت دارد مدیران دستگاه‌های اجرایی با تمامی کارکنان، نشست‌های داخلی را برای صرفه‌جویی در مصرف برق، آب و گاز برگزار کنند.

وی با اشاره به ضرورت اجرای مصوبه‌ی مولد‌سازی دارایی‌های دولت، افزود: اجرای مصوبه‌ی مولد‌سازی دارایی‌های دولت مورد تاکید سران سه قوه است و طبق این مصوبه، باید همه‌ی اموال منقول و غیرمنقول دستگاه‌ها ثبت سامانه شود. 

استاندار ایلام با اشاره به ضرورت بهره‌وری در دستگاه‌های اجرایی، گفت: بخشی از رشد دستگاه‌های اجرایی از طریق بهره‌وری است و بهره‌وری از طریق راندمان کاری مجموعه و پرسنل دستگاه احصا می‌شود و هر قدر کارکنان را با مقررات و ضوابط آشنا کنیم در راستای ارتقای بهره‌وری اثرگذار بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: لازمه‌ی ارتقاء بهره‌وری، آموزش فنی کارکنان هر دستگاه‌ اجرایی است و یکی از شروط ارتقاء کارکنان، اخذ گواهینامه از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان است.

بر اساس این گزارش، استاندار ایلام در پایان این نشست بر اجرای بخشنامه ممنوعیت اخذ کپی مدارک هویتی در ازای ارائه خدمت و لزوم حذف کپی در پورتال دستگاه‌ها تاکید کرد.

🗓 شنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۴۰۲ 
   @ostandari_ilam
                  ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام      
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
  🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام
  🆔 @ostandari_ilam               :ایتا  ‌ 
  🆔  @ostandariilam1              :بله ‌

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است