استانداری ایلام

استاندار ایلام :

آثار سیل بایست انقلابی برطرف شود

آثار سیل بایست انقلابی برطرف شود

استاندار ایلام گفت؛ در پرداختن به امور سیل زدگان رضایت مردمی برای ما ملاک است. 

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی صبح امروز دوشنبه ۲۷ خرداد ماه در نشست قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان با تاکید بر این مهم که بایست تا پایان سال مشکلی به نام خسارات سیل نداشته باشیم، اضافه کرد؛ دستگاه های درگیر در قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده بایست مواظب باشند در امور پیشرو در دام بروکراسی نیافتند و دچار روزمرگی نشوند.

وی در ادامه خواستار عمل و اقدام فوری دستگاه های ذی ربط نسبت به تعهدات خود در مناطق سیل زده شد و گفت؛ بایست به دغدغه مردم مناطق سیل زده توجه جدی و اقدام فوری نمود و اگر در این زمینه انقلابی عمل نکنیم هزینه ها بالا تر می رود.

استاندار ایلام در ادامه ضمن تاکید بر اولویت بندی در امور، گفت؛ اگر هر چیز سرموقع و سر جای خود انجام نگیرد اوضاع شامل مرور زمان می شود این در حالی است که مردم مناطق سیل زده بر روی قول و وعده های ما حساب کرده اند!

وی در ادامه با تشکر از برخی دستگاه ها از جمله سپاه که نسبت به انجام تعهدات خود عمل نموده است، ادامه داد؛ اگر جایی مواردی هست که بر طبق وعده داده شده توسط مسئولان کشوری انجام نشده است مدیران ذیربط در استان بایست بروند و در جهت احقاق حق مردم مطالبه گر آن وعده ها باشند.

وی در ادامه به دیدار خود با معاون اول رئیس جمهور و دستور صریح ایشان در پرداخت به موقع مطالبات مناطق سیل زده از طرف وزارت نیرو اشاره کرد و گفت؛ ضمن پیگیری مستمر این مهم توسط استانداری، شرکت سد و نیروگاه سیمره نیز بایست گزارشی از آخرین وضعیت پرداخت ها به مناطق بالا دست سد به وزارت نیرو ارائه دهند و خواستار تسریع در پرداخت ها شوند.

گفتنی است که نماینده سد و نیروگاه سیمره در این نشست عنوان کرد که تا کنون بالغ بر ۴۲ میلیارد و پانصد میلیون تومان بابت تملک منازل مسکونی به مناطق بالا دست سد پرداخت شده است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است