استانداری ایلام

پیام استاندار ایلام به مناسبت ۱۳ آبان روز دانش‌آموز

پیام استاندار ایلام به مناسبت ۱۳ آبان روز دانش‌آموز 🔹 دعوت استاندار ایلام به حضور گسترده مردم استان در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان

پیام استاندار ایلام به مناسبت ۱۳ آبان روز دانش‌آموز  🔹 دعوت استاندار ایلام به حضور گسترده مردم استان در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان

 پیام استاندار ایلام به مناسبت ۱۳ آبان روز دانش‌آموز

🔹 دعوت استاندار ایلام به حضور گسترده مردم استان در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، متن پیام استاندار ایلام به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
در تاریخ پرفروغ انقلاب اسلامی لحظات و ایامی وجود دارد که از فرازهای غرورآفرین یک ملت محسوب می‌شوند، یکی از آن روزهای غرورانگیز یوم‌الله ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است.

روز دانش‌آموز یکی از صحنه‌های مهم انقلاب اسلامی است که بلوغ فکری و عقلانی کوچک مردان بزرگی را به تصویر می‌کشد که با فریاد حق‌طلبی و ظلم‌ستیزی نقش ماندگاری در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی داشتند.

امروز در حالی‌که دشمن با جنگ نرم نقشه‌های شومی برای قشر جوان و نوجوان ما کشیده است اما به فضل الهی دانش‌آموزان بیدار و آگاه ما هم‌چون دوران طلایی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس کوبنده‌ترین پاسخ‌ها را بر سینه‌ی آن‌ها خواهند کوبید. 

ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز، از آحاد مردم مومن و انقلابی استان ایلام برای حضور گسترده در مراسم یوم الله سیزدهم آبان و محکومیت جنایات رژیم کودکش اسرائیل و استکبار جهانی در نسل کشی مردم مظلوم غزه دعوت می‌کنم و روز دانش آموز را به همه‌ی دانش‌آموزان در استان ایلام تبریک می‌گویم.
در پایان امیدوارم با استعانت از الطاف الهی، تحت توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) در آینده‌ای نزدیک شاهد فروپاشی استکبار جهانی و رهایی مظلومان از چنگال مستکبران عالم باشیم.

حسن بهرام‌نیا
استاندار ایلام

🗓️ | جمعه ۱۲ آبان‌ماه ۱۴۰۲

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است