استانداری ایلام

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری ایلام

از پرداخت وام اشتغال ۵۰۰ میلیون تومانی به زوج‌های روستایی متولد دهه شصت خبر داد

از پرداخت وام اشتغال ۵۰۰ میلیون تومانی به زوج‌های روستایی متولد دهه شصت خبر داد

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری ایلام :از پرداخت وام اشتغال ۵۰۰ میلیون تومانی به زوج‌های روستایی متولد دهه شصت خبر داد  
فریده الیاس پوریان با تشریح این موضوع اعلام کرد : با ارائه ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات ازدواج، ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید کالا و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی که جمعاً حدود ۵۰۰ میلیون تومان است، می‌توان تا حد زیادی اشتغال و ازدواج روستاییان دهه شصتی را تسهیل کرد 
مدیرکل امور بانوان و خانواده افزود :‌ با ارائه این تسهیلات موافقت شده و پس از تخصیص اعتبارات لازم، ابلاغ و اعلام خواهد شد.  
خانم الیاس پوریان همچنین تصریح کرد:  ازدواج دهه شصتی ها، یکی از موضوعات مهمی است که کمتر مورد توجه قرار گرفته و با عنایت به عبور این گروه از سن مناسب ازدواج و فرزندآوری باید توجه ویژه ای به آنها صورت بگیرد.  
وی افزود : این تسهیلات با نرخ سود ۴ درصد و بازپرداخت ۳۶ ماهه که مصوب بانک مرکزی است تایید شده وبا امضای تفاهم نامه ای بین معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری وبانک قرض الحسنه مهر ایران وصندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستائیان وعشایر به منظور پوشش بیمه زوجین دهه شصتی ساکن روستا و اعطای تسهیلات ازدواج این جوانان منعقد شده است . الیاس پوریان در خاتمه اظهار داشت : واجدین شرایط جهت ثبت نام برای دریافت تسهیلات فوق الذکر به لینک زیر مراجعه نمایند . 

Https://women.iripo.ir

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است