استانداری ایلام

استاندار ایلام:

کمک‌های مومنانه از برکات انقلاب اسلامی است

کمک‌های مومنانه از برکات انقلاب اسلامی است

استاندار ایلام: 
❑‌کمک‌های مومنانه از برکات انقلاب اسلامی است

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام امروز چهارشنبه ۵ مهر ماه در آئین توزیع ۸۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر دانش‌آموزی در قالب جشن عاطفه‌ها که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی‌تبار نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام و جمعی از مدیران استانی در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهر ایلام برگزار شد، گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های ماندگار رزمندگان اسلام و ملت غیور ایران اسلامی است که برای همیشه تاریخ ثبت شد.

وی اظهار کرد: استان ایلام در خط مقدم دفاع مقدس بود و در راستای دفاع از کیان اسلامی ۳ هزار شهید والامقام را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

دکتر بهرام‌نیا افزود: ملت ایران در حالی پیروز میدان جنگ نابرابر شد که دشمن بعثی با حمایت کشورهای دنیا بر این عقیده باطل بود که تهران را ظرف یک هفته تسخیر نماید اما با توکل به خدا و روحیه ایثار و شهادت طلبی، معنویت و رهبری بی‌بدیل معمار کبیر انقلاب اسلامی دسیسه‌های دشمنان خنثی شد.

استاندار ایلام عنوان کرد: نه تنها در میدان دفاع مقدس بلکه امروز نیز پیروز میدان مبارزه با جبهه استکبار هستیم و با وجود تحریم‌های ناجوانمردانه اما امروز کشورهای مختلف جهان در نوبت انتظار برای تحویل پهپادهای ایران هستند.

وی در ادامه با اشاره به سایر حماسه سازی های مردم استان در ادوار مختلف به موضوع اربعین اشاره کرد و با بیان اینکه مردم استان ایلام به خوبی پایتخت خادمان سیدالشهداء را معنا بخشیدند، ادامه داد: اربعین امسال آبرومندانه برگزار شد و بار دیگر افتخاری بر افتخارات استان ایلام افزوده شد.

دکتر بهرام‌نیا با بیان اینکه اربعین علاوه بر عایدات معنوی، عایدات مادی هم دارد، گفت: مبلغ سه میلیارد تومان از محل نذورات زائران اربعین در مرز مهران توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) استان جمع آوری شده که با هم‌افزایی خیرین و کمیته امداد مرکز این مبلغ به ۹ میلیارد برای ۱۰۰ درصد دانش آموزان جامعه هدف کمیته امداد استان ایلام و معادل ۸۵۰۰ نفر بسته لوزام التحریر تهیه شده است‌.

استاندار ایلام با بیان اینکه کمک‌های مومنانه از برکات انقلاب اسلامی و گامی در جهت رفع محرومیت از جامعه است، اضافه کرد: برگزاری چنین برنامه‌هایی با هدف پویایی و نشاط در جهت ادامه تحصیل دانش‌آموزان کم بضاعت موثر است.

لازم به ذکر است در پایان این برنامه، زنگ عاطفه‌ها با حضور استاندار ایلام نواخته شد.


🗓 چهارشنبه ۵ مهرماه ۱۴۰۲ 
   @ostandari_ilam
                  ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄    

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است