استانداری ایلام

استاندار ایلام در جلسه ستاد اربعین استان بصورت زنده از شبکه استانی ایلام:

۷۰۰ هزار نفر از ابتدای صفر تاکنون از مرز مهران تردد کردند

۷۰۰ هزار نفر از ابتدای صفر تاکنون از مرز مهران تردد کردند

استاندار ایلام در جلسه ستاد اربعین استان بصورت زنده از شبکه استانی ایلام:

۷۰۰ هزار نفر از ابتدای صفر تاکنون از مرز مهران تردد کردند/ مردم استان نشان دادند که ایلام پایتخت خادمان حضرت سیدالشهداء(ع) است/ زیرساخت‌های اربعین روز به روز در حال ارتقاء است

🔹به واسطه دلدادگی همه مردم استان ایلام امروز شاهد نمایش حماسه بزرگ اربعین در استان هستیم که به یک زیبایی برجسته در شهر مهران تبدیل شده است، در همین راستا از همه مردم عزیز استان و همه شهرستان‌های دلسوز استان و واقعی به زوار حضرت سیدالشهداء(ع) تشکر می کنم.

🔹مردم استان نشان دادند که ایلام پایتختپ خادمان سیدالشهداء است، کل مردم استان در این حماسه بزرگ سهیم هستند؛ همه مردم و همه موکب‌داران و خاصه مردم مهران که همه انبوه جمعیت در این شهر است، پای کار اربعین هستند.

🔹از ابتدای ماه صفر تاکنون ۷۰۰ هزار نفر از مرز مهران به عتبات عالیات مشرف شدند که نشان از دلدادگی و دلبستگی و علاقه معنوی مردم به استان ایلام و مرز مهران است و باید به عنوان یک موهبت الهی و دستاورد معنوی این دستاورد را پاس بداریم و باید همه جانبه باشد، لذا این خود بار مسئولیت مسئولان استان را مضاعف می‌کند و با الهام گیری از اربعین باید برای پویایی معنوی نیز تلاش کنیم.  میزان جمعیت به نسبت مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است.

🔹اقدامات روز به روز باید ارتقاء پیدا کند، امروز توسعه زیرساخت‌ها باعث شده تا زایران با خیال آسوده از استان ایلام تا مرز مهران مسیر را طی کنند. در سفر وزیر کشور به استان و مرز مهران طی چند روز گذشته و در گفتگو با زائران همگی از توسعه زیرساخت‌ها ابراز رضایت کردند.

🔹در مجموع ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان جهت توسعه زیرساخت‌های این استان که عمدتا زیرساخت‌های راه اصلی منتهی به مهران بوده هزینه شده است و حدود ۵ هزار میلیارد تومان از این رقم در حوزه راه اصلی منتهی به مهران و در دولت مردمی ایران قوی این اتفاق انجام گرفته است.

🗓  شنبه ۴ شهریور ماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است