استانداری ایلام

پیام استاندار ایلام به مناسبت روز جهانی مسجد

🔹 استاندار ایلام به مناسبت روز جهانی مسجد پیام صادر نمود

🔹 استاندار ایلام به مناسبت روز جهانی مسجد پیام صادر نمود

 پیام استاندار ایلام به مناسبت روز جهانی مسجد

🔹 استاندار ایلام به مناسبت روز جهانی مسجد پیام صادر نمود

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام متن پیام دکتر حسن بهرام‌نیا به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مسجد خانه‌ی خدا و خاستگاه فطرت ناب انسانی در انعکاس نور ازلی بر این عالم خاکی است. مسجد مظهر وحدت و یکپارچگی مسلمانان و پایگاه دین، عبودیت و معرفت بوده و برای جوامع اسلامی منشأ و سرآغاز حرکات بزرگ به سوی حقیقت و رستگاری است.

بی‌تردید مسجد به عنوان قلب تپنده‌ی جهان اسلام، مهم‌ترین سرمایه‌ی مذهبی و برترین جایگاه پرورش انسان‌های وارسته می‌باشد، به همین دلیل دشمنان اسلام با اذعان به این واقعیت که مسجد نقشی محوری در ایجاد تحرک و پویایی جوامع اسلامی دارد، تمام توان خود را به کار بسته‌اند تا به تخریب این نقش و جایگاه مهم بپردازند.

در ادوار مختلف تاریخ به‌ویژه در زمان شکل‌گیری انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و دیگر مقاطع مهم، مساجد در بسیج و تربیت نیروهای انقلابی، اداره‌ی دفاع مقدس و دوام و توفیقات نظام و تزریق روحیه‌ی امید در جامعه، نقشی اساسی و برجسته داشته و دارند، از این رو امروز  یکی از راهبردهای مهم در مقابل نقشه‌های شوم دشمنان، تقویت مساجد به‌عنوان پایگاه‌های مستحکم ضد استکباری در کشور و جهان اسلام است. 

اینجانب با گرامیداشت هفته‌ی مساجد این مناسبت مقدس را به ائمه‌ی محترم‌جمعه و جماعات استان به‌ویژه نماینده‌ی معزز ولی‌فقیه در استان و امام جمعه‌ی ایلام و تمامی عزیزان فعال در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد تبریک گفته و امید آن دارم که هر روز بیش از پیش، شاهد تعالی و پویایی مساجد به عنوان جاری‌ترین یادگار پیامبر مکرم اسلام(ص) از طریق تحقق منویات ولی امر مسلمین جهان حضرت امام‌خامنه‌ای(مدظله‌العالی) و شکل‌گیری مساجد تراز اسلامی در استان ایلام باشیم.

حسن بهرام‌نیا
استاندار ایلام

🗓️ | یکشنبه ۲۹ مردادماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است