استانداری ایلام

معاون استاندار ایلام:

نقش شهرداری‌ها در جلب رضایت زوار اربعین بی‌بدیل است

نقش شهرداری‌ها در جلب رضایت زوار اربعین بی‌بدیل است

معاون استاندار ایلام:
❑‌نقش شهرداری‌ها در جلب رضایت زوار اربعین بی‌بدیل است

❑‌معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: تراکم بالای جمعیت زوار اربعین در کنار گرمای هوا و خستگی زوار، مسئولیت شهرداری‌ها را بیشتر و نقش آنها را در جلب رضایت جامعه هدف بی‌بدیل می‌کند.

📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، مهندس سعید هژبری روز یکشنبه ۲۹ مردادماه در نشست بررسی و شرح وظایف شهرداری‌های معین مرز مهران اظهار کرد: کار شهرداری‌ها در این مرز بسیار حساس و در معرض قضاوت عموم مردم است که بازخورد آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن رقم می‌خورد.

وی افزود: گرمای بالای هوا موجب مصرف زیاد مایعات می‌شود و به طبع تولید زیاد پسماند را به دنبال دارد لذا باید پیش‌بینی‌های لازم برای جمع‌آوری و دفع پسماند در کوتاه‎‌ترین زمان ممکن صورت پذیرد.

هژبری، بر هماهنگی دستگاه‌های خدمات‌رسان در ایام اربعین تاکید و تصریح کرد: نقش، محدوده فعالیت و شرح وظایف هر کدام از دستگاه‌های خدمات‌رسان باید به صورت دقیق و تفکیک شده باشد تا در ایام شلوغی مرز، شاهد ناهماهنگی و بی‌نظمی نباشیم.

معاون استاندار ایلام، طبقه‌بندی و تعیین نوبت‌کاری پاکبان‌ها را بسیار مهم دانست و ادامه داد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که حتی برای دقایقی، محدوده ماموریت‌ها بدون پوشش نیروهای شهرداری نباشد.

وی در پایان با بیان اینکه تمامی دستگاه‌ها ضمن تفکیک وظایف نیروها، باید از ظرفیت نیروهای انسانی فقط در حیطه وظایف خود استفاده کنند، خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش دمای هوا در مرز و تراکم انبوه خودروها، استقرار تیم‌های آتش‌نشانی در این پارکینگ‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است.


🗓️ یکشنبه ۲۹ مردادماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam
             ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام 
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام
   
🆔 @ostandari_ilam               :ایتا  ‌              

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است