استانداری ایلام

استاندار ایلام در آیین نکوداشت روز خبرنگار:

تاکید می‌کنم مدیران شکایت خود از رسانه‌ها را پس بگیرند/ نقد منصفانه‌ی خبرنگاران را به عنوان یک هدیه می‌پذیرم/

تاکید می‌کنم مدیران شکایت خود از رسانه‌ها را پس بگیرند/ نقد منصفانه‌ی خبرنگاران را به عنوان یک هدیه می‌پذیرم/

استاندار ایلام در آیین نکوداشت روز خبرنگار:
⭕️ تاکید می‌کنم مدیران شکایت خود از رسانه‌ها را پس بگیرند/ نقد منصفانه‌ی خبرنگاران را به عنوان یک هدیه می‌پذیرم/ با وجود جوسازی دروغین و تخریب رسانه‌ای علیه بنده، اما هیچ‌گاه شکایت نکردم 

❑‌ دکتر بهرام‌نیا استاندار ایلام در آیین نکوداشت روز خبرنگار که در سالن اجتماعات هتل زاگرس شهر ایلام برگزار شد، در پاسخ به مطالبه‌ی یکی از خبرنگاران با سابقه‌‌ی استان در خصوص پس‌گیری شکایت مدیران از رسانه‌ها طبق تاکیدات ریاست‌محترم جمهور به مناسبت روز خبرنگار، گفت: در روز خبرنگار در صدا و سیما تاکید کردم و کفتم که نقد منصفانه‌ی خبرنگاران را به عنوان یک هدیه می‌پذیرم.

وی به فضاسازی دروغین و تخریب رسانه‌ای علیه خود اشاره کرد و گفت: در فضای مجازی عنوان شد که پسر بنده از آبفا به شرکت نفت منتقل شده است، در صورتی که این ادعا کذب محض است، چرا که فرزند بنده با ۱۳ سال سابقه‌ی کار در وزارت نیرو(آب وفاضلاب استان تهران) مشغول خدمت است.

نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام خاطرنشان کرد: حتی یک فعال مجازی در مورد برادر‌زاده‌ی بنده اعلام نموده بود که ایشان از رانت استفاده کرده و رییس یکی از مجموعه‌های نفت فلات قاره شده است. باید بگویم که در حق ایشان بی‌مهری شده است، چرا که برادرزاده‌ی من با مدرک دکترای مخازن نفت و با سابقه‌ی ۱۷ سال خدمت، یک مدیر جزء می‌باشد و تا این لحظه از ظرفیت و توان تخصصی و تجربه‌ی ایشان در مجموعه‌ی نفت استفاده نشده است.

استاندار ایلام با اشاره به ادعای یک فعال مجازی در خصوص دریافت حق فوق‌العاده‌ی خاص بنده، گفت: این ادعا کذب است چرا که وقتی یک مدیر از یک واحد اداری(مبدا)  به یک مجموعه‌ی دیگر منتقل می‌شود تمام حقوق دستگاه مبدا شامل وی نمی‌شود و دستگاه‌های مبدا و مقصد هر یک  پرداخت بخشی از حقوق و فوق‌العاده‌ها را متقبل می‌شوند و در این مورد نیز چون وزارت کشور فوق‌العاده‌ی خاص را پرداخت نکرد، دستگاه مبدا خدمتی‌ام(وزارت نفت) پرداخت فوق‌العاده‌ی خاص را برابر با قانون پذیرفت.
دکتر بهرام‌نیا در ادامه گفت: با وجود این که شخصی که این خبر کذب را منتشر کرده است می‌شناسم، اما از حق قانونی خود برای پیگیری این موضوع صرف‌نظر نمودم و به همه‌ی مدیران استان هم توصیه و تأکید می‌کنم که شکایت خود را از رسانه‌ها پس بگیرند و پیگیری نکنند مگر در موضوعاتی که خطوط قرمز رعایت نشود.

🗓️  دوشنبه  ۲۳ مردادماه ۱۴۰۲

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است