استانداری ایلام

استاندار ایلام

خبرنگاران در بزنگاه‌های مختلف همواره در توسعه و تعالی استان نقش آفرین بودند

خبرنگاران در بزنگاه‌های مختلف همواره در توسعه و تعالی استان نقش آفرین بودند

استاندار ایلام:
❑‌خبرنگاران در بزنگاه‌های مختلف همواره در توسعه و تعالی استان نقش آفرین بودند/ تراز خبرنگاران استان در مقیاس ملی بسیار بالاست/در انتقال پرونده مالیاتی همه خبرنگاران استان پای کار آمدند 

 
📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز یکشنبه ۲۲ مردادماه در  آیین نکوداشت روز خبرنگار، گفت: قلم خبرنگاران می‌تواند نجات‌بخش باشد و در توسعه و تعالی همه بخش‌های کشور موثر واقع شود.

استاندار ایلام با اشاره به گرامیداشت روز خبرنگار و یاد و خاطره شهید صارمی، گفت: شهید صارمی بعنوان یک خبرنگار متعهد و اخلاق‌مدار الگویی برای همه خبرنگاران است.

وی با یاد و خاطره شهدای خبرنگار استان ایلام، گفت: جای این خبرنگاران در این جمع خالی است و به یقین این فضا یک فضای معنوی است.

استاندار ایلام رسالت خبرنگاران را بسیار حساس ذکر کرد و گفت: اصحاب قلم براساس عشق و علاقه این حرفه را انتخاب  کردند و با همه توان خود در جهت ارتقا استان در حوزه های مختلف می کوشند.

وی با تمجید از تلاش و اهتمام خبرنگاران در رساندن پیام مردم به مسئولان و انعکاس مشکلات مردم، خاطرنشان کرد: خبرنگاران چشم بینا، گوش شنوای و صدای  مردم هستند که مشکلات مردم را به اطلاع کارگزاران نظام می‌رسانند.

استاندار ایلام به نقش آفرینی خبرنگاران در بزنگاه‌های مختلف استان اشاره کرد و گفت: اصحاب رسانه در برهه‌های مختلف نقش آفرین بودند که از مصادیق آن حمایت از  انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز غرب به استان بود.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با اشاره به سفر وزیر راه و شهرسازی به استان ایلام، نیز عنوان کرد: چهار خطه کردن مسیر ایلام - ملکشاهی، پیگیری خط ریلی،  فرودگاه آبدانان و تعریض و تکمیل راههای حوزه جنوب استان از جمله مصوبات مهم این سفر بود.


🗓️  یکشنبه  ۲۲ مردادماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam
             ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام 
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام
   
🆔 @ostandari_ilam               :ایتا  ‌              

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است