استانداری ایلام

استاندار ایلام

ربعین امسال ۵۰۰ موکب در پایتخت خادمان سید الشهدا ( ع ) به زوار خدمات‌رسانی می کنند/ خدمات‌رسانی شبانه روزی  مواکب به زوار صحنه های بی‌نظیر معنوی را خلق می‌کند

ربعین امسال ۵۰۰ موکب در پایتخت خادمان سید الشهدا ( ع ) به زوار خدمات‌رسانی می کنند/ خدمات‌رسانی شبانه روزی  مواکب به زوار صحنه های بی‌نظیر معنوی را خلق می‌کند

استاندار ایلام:
❑‌اربعین امسال ۵۰۰ موکب در پایتخت خادمان سید الشهدا ( ع ) به زوار خدمات‌رسانی می کنند/ خدمات‌رسانی شبانه روزی  مواکب به زوار صحنه های بی‌نظیر معنوی را خلق می‌کند/ افتخار دولت سیزدهم برنامه ریزی منسجم برای برگزاری باشکوه کنگره بزرگ اربعین است/ فقط برای تکمیل زیرساخت های اربعین ایلام طی ۲ سال  اخیر ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است/ اربعین امسال با  تمهیدات اتخاذ شده ظرفیت پارک ۱۸۰ هزار خودرو در مهران مهیا شده است/ پایانه برکت در کمتر از سه ماه ساماندهی شد


📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا استاندار ایلام روز یکشنبه ۲۲ مردادماه در همایش موکب داران اربعین که با حضور معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور و رییس ستاد اربعین، نماینده ولی‌فقیه در وزارت  دفاع و مردم و مسئولان برگزار شد، گفت: اربعین امسال ۵۰۰ موکب در پایتخت خادمان سید الشهدا ( ع ) به زوار خدمات‌رسانی می کنند که از این تعداد ۳۸۰ موکب رسمی و ثبت شده است و مابقی بصورت خودش به زوار خدمات رسانی می کنند.

وی افزود: ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان  طی ۲ سال اخیر فقط برای زیرساخت های اربعین در استان ایلام هزینه شد که بیش از ۴  هزار میلیارد تومان  آن برای حوزه راه و ابنیه موصلاتی هزینه شده است.

استاندار ایلام ادامه داد: امروز شاهد جمعیت عظیمی  در این کنگره و همایش عظیم هستیم و شاهد هستیم که عاشقان امام حسین ( ع ) از ۱۲ شهرستان در این مکان معنوی گرد هم آمدند.

وی تاکید کرد:  ایستگاه های صلواتی و عملیات خدمات رسانی به زائران مهران از ۲۷ مردادماه آغاز می شود و نوکری زائران امام حسین(ع) یک افتخار بزرگ از سوی خداوند نصیب مردم استان ایلام شده است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام در ادامه به به بخشی از اقدامات انجام شده در حوزه اربعین اشاره کرد و گفت:  از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۲۰ کیلومتر جاده چهارخطه جدید در مسیر ایلام - مهران احداث شده و پارکینگ بزرگ اربعین مهیای پارک ۱۸۰ هزار خودرو شده است.

رییس ستاد اربعین استان ایلام اضافه کرد: آسفالت پارکینگ اربعین، نصب  سایبان، مه پاش از دیگر اقدامات این حوزه است‌.

وی با اشاره ساخت ۸۰۰ سرویس بهداشتی در کمتر از دو ماه در استان گفت:  در حال حاضر ۸۰۰ چشمه سرویس بهداشتی در دست اجراست که تا هفته آینده ۸۵ درصد این پروژه ها تکمیل و  تا هفتم شهریور همه این چشمه سرویس ها تکمیل می شود.

استاندار ایلام نوکری زائران امان حسین (ع) را یک باقیات صالحات برای مردم استان دانست و تاکید کرد: در راستای سیاست های دولت سیزدهم توسعه زیرساخت های اربعین در اولويت مسئولان است.

وی تاکید کرد: امکانات زیرساختی و امنیتی اربعین وظیفه دولت و خدمات رسانی به زائران هم بر عهده موکب داران است چرا که شالوده و پیکره اربعین حسینی مردمی است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است