استانداری ایلام

استاندار ایلام

صادق‌الوعد بودن و مسئله‌محوری از ویژگی‌های مهم دولت سیزدهم است/  آب‌رسانی به ۱۲۸ روستا با اعتبار ۵۰۷ میلیارد تومان با مشارکت قرارگاه سازندگی سپاه با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست

صادق‌الوعد بودن و مسئله‌محوری از ویژگی‌های مهم دولت سیزدهم است/  آب‌رسانی به ۱۲۸ روستا با اعتبار ۵۰۷ میلیارد تومان با مشارکت قرارگاه سازندگی سپاه با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست

استاندار ایلام:
❑‌ صادق‌الوعد بودن و مسئله‌محوری از ویژگی‌های مهم دولت سیزدهم است/  آب‌رسانی به ۱۲۸ روستا با اعتبار ۵۰۷ میلیارد تومان با مشارکت قرارگاه سازندگی سپاه با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست/ تعداد روستاهای هدف آبرسانی از ۱۲۸ روستا به ۲۰۰ روستا ارتقا یافت/ ایلام به کارگاه عمرانی تبدیل شده است/ در کمتر  از دو ماه به ۱۳ روستا در هلیلان آب‌رسانی شد/ آب‌رسانی به دهستان داجیوند هلیلان در دستور کار است/ پتروشیمی هلیلان با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست/  ساخت ۸۰۰ مجموعه‌ی بهداشتی با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد در حال اجراست/ سال گذشته با اقدامات چشمگیر،  ۸۰۰ میلیارد  برای مجموعه‌ی اداره کل راه و شهرسازی و راهداری استان تعهد ایجاد شد/ نگاه ما در انتصابات شایسته‌سالاری بود/  نخگبان سیاسی و فرهنگی در انتخابات برای افزایش مشارکت سیاسی نقش‌آفرین باشند

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا  استاندار ایلام روز سه‌شنبه در نشست با فعالان سیاسی و فرهنگی استان، ضمن عرض تسلیت ایام محرم، گفت: از بدو ورود به استان به‌عنوان استاندار ایلام  با مدیران میثاق بستیم که از کوچک‌ترین لحظات برای توسعه‌ی استان دریغ نورزیم‌.

وی در ادامه افزود: در طول مدت مسئولیت ۸۰ سفر شهرستانی در روزهای تعطیل انجام شد و از نزدیک  با مردم، نخبگان و معتمدان دیدار کردیم و پس از آن از پروژه‌ها بازدید و در جریان پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها  قرار گرفتیم.

نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام تاکید کرد: طی هفته‌ی گذشته ششمین ملاقات مردمی استاندار  با  حضور ۱۰۰ نفر ‌انجام شد و علاوه بر آن ما، معاونین و مدیران به‌صورت تلفنی پاسخگوی سوالات مردم در بخش‌های مختلف بودیم.

وی در بخش دوم سخنان خود با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه‌ی اربعین، گفت: سال گذشته برای اولین‌بار جاده‌ی ایلام- مهران در ایام اربعین‌حسینی یک‌طرفه نشد و برای نخستین‌بار بود که  کاهش تصادفات به میزان ۵۰ درصد و کاهش تلفات جاده‌ای به میزان ۲۳ درصد به ثبت رسید.

استاندار ایلام افزود: در اربعین سال‌های گذشته مدت زمان ماندگاری زوار در پایانه‌ی برکت برای عزیمت به مقصد بعضا به  ۴۸ ساعت می رسید اما در اربعین امسال مسافران کمتر از ۲ ساعت با  اتوبوس‌ها عازم شهر محل سکونت خود می‌شدند.

وی بیان داشت: پارکینگ شماره‌ی ۱ اربعین با ۵۵ هکتار و پارکینگ شماره‌ی ۲ با ۲۵ هکتار و در مجموع هر دو پارکینگ اربعین با ۸۰ هکتار مساحت، ظرفیت پارک حداقل ۱۰۰ هزار خودرو را دارند و علاوه بر این با در نظر گرفتن پارکینگ‌های خصوصی و دولتی در مجموع ظرفیت پارک برای حدود ۱۸۰ هزار خودرو در اربعین امسال در شهر مهران فراهم است.

وی در ادامه گفت: در هر کدام از  پارکینگ‌های اربعین مهران، ۷۲ چشمه سرویس بهداشتی و نمازخانه به مساحت ۳۰۰ متر در حال ساخت است.

وی اضافه کرد: کار دیوارکشی محوطه‌ی پارکینگ اربعین ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به زودی تکمیل می‌شود،.

دکتر بهرام‌نیا با بیان این‌که عملیات نصب ۸ کیلومتر نیوجرسی در دو پارکینگ اربعین به زودی آغاز می‌شود، افزود: هشت ناحیه برای پارک خودرو در این پارکینگ مشخص شده است و سیستم پایش دوربین به تعداد ۱۲ دستگاه برقرار می‌شود. هم‌چنین ۲۴ برج نوری در دو پارکینگ شماره‌ی ۱ و ۲ نصب می‌شود و ۴۰۰ چراغ روشنایی جدید در پارکینگ شماره‌ی یک نصب می‌شود.


وی در بخش سوم سخنان خود خواستار حضور و فعالیت نخگبان سیاسی و فرهنگی استان در انتخابات  پیش رو شد و گفت: نخبگان فرهنگی و سیاسی استان برای افزایش مشارکت سیاسی نقش‌آفرین باشند و هم‌چون گذشته در شور انتخاباتی و افزایش مشارکت، نقش خود را به خوبی ایفا کنند.


وی با اشاره به ایستگاه‌های پمپاژ کشاورزی در دولت سیزدهم، گفت: از مجموع ۱۹ ایستگاه پمپاژ نیمه‌کاره که عمر کلنگ‌زنی آنها به بیش از یک دهه می‌‌رسد در این دولت با اعتبار حدود ۲۰۰ میلیارد تومان، ۵ ایستگاه نیمه‌کاره مورد بهره‌برداری قرار گرفت که در رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی بسیار موثر است. 

نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام گفت: بیش از  ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به‌عنوان متمم سفر به اعتبارات سفر رییس‌جمهور اضافه شده است که پس از دیدار با رییس‌جمهور و پس از رایزنی انجام شده با ایشان  ۸۰۰ میلیارد تومان و در سفر معاون اجرایی یک هزار و ۱۰۲ میلیارد تومان و از محل ماده‌ی «۵۶» ۵۰۰ میلیارد تومان دیگر اختصاص یافت که در مجموع بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان پس از سفر رییس‌جمهور، غیر از مصوبات سفر به استان اختصاص یافت.

استاندار ایلام بیان داشت: روند تبدیل دهستان آسمان‌آباد به بخش انجام شده و در آینده‌ی نزدیک بخشدار معرفی می‌شود.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است