استانداری ایلام

پیام استاندار ایلام در محکومیت شدید اهانت و آتش‌زدن قرآن کریم توسط یک تبعه‌‌ی کشور سوئد

هتک حرمت به قرآن کریم، خللی در عزم و اراده‌ی پولادین مسلمین در مقابل مشرکان زمانه وارد نخواهد کرد

هتک حرمت به قرآن کریم، خللی در عزم و اراده‌ی پولادین مسلمین در مقابل مشرکان زمانه وارد نخواهد کرد

 پیام استاندار ایلام در محکومیت شدید اهانت و آتش‌زدن قرآن کریم توسط یک تبعه‌‌ی کشور سوئد

استاندار ایلام:
⭕️ هتک حرمت به قرآن کریم، خللی در عزم و اراده‌ی پولادین مسلمین در مقابل مشرکان زمانه وارد نخواهد کرد

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، اهانت و آتش زدن قرآن کریم توسط یک تبعه‌ی کشور سوئد، موجب واکنش تند استاندار ایلام در محکومیت شدید این حرکت شیطانی شد. متن پیام دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

يُريدونَ لِیطْفِؤُا نورَ اللَّهِ بِأَفواهِهِم وَاللَّهُ مُتِمُّ نورِهِ وَلَو كَرِهَ الكافِرونَ [سوره‌ی مبارکه‌ی صف آیه‌ی ۲۸]
آنان می‌خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش سازند؛ ولی خدا نور خود را کامل می‌کند هر چند کافران خوش نداشته باشند!

هتک حرمت قرآن کریم و نفرت‌پراکنی علیه مقدسات اسلامی نه تنها خللی در عزم و اراده‌ی پولادین مسلمین در مقابل مشرکان زمانه وارد نخواهد کرد بلکه آنان را برای برچیدن ظلم و ستم بر این کره‌ی خاکی، متحد و ید واحده خواهد ساخت.

توهین به مقدسات و جریحه‌دار کردن احساسات مسلمانان جهان به بهانه‌ی آزادی بیان، خود شدیدترین نوع از استبداد و نژادپرستی است که هیچ ارتباطی با حقوق بشر ندارد و اسلام‌هراسی به بهانه‌ی حمایت از آزادی بیان به امری مرسوم در برخی کشورهای اروپایی مدعی حقوق بشر تبدیل شده است.

سوزاندن آیه‌های نور توهین ‌به همه‌‌ی ادیان الهی و توهین به بشریت است و قطعاً جامعه‌ی ا‌سلامی از این هتک حرمت به سادگی نخواهد گذشت، گرچه این عمل وقیحانه، خاک پاشیدن به چهره‌‌ی خورشید است.

اینجانب ضمن محکوم کردن شدید این حرکت شنیع و مشمئز کننده که قلوب تمامی مسلمین جهان را جریحه‌دار کرده است از همه‌ی ملت‌های آزاده و تمامی مسلمانان جهان می‌خواهیم ضمن محکومیت این حرمت‌شکنی آشکار، انزجار خود را از عوامل پشت پرده‌ی این صحنه‌های مشرکانه اعلام نمایند.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است