استانداری ایلام

دبیر قرارگاه امام حسن‌مجتبی(ع) کشور:

هدف‌گذاری ۳۶ ماهه آب‌رسانی به مناطق محروم ایلام طی ۱۸ ماه در حال محقق شدن است .......

هدف‌گذاری ۳۶ ماهه آب‌رسانی به مناطق محروم ایلام طی ۱۸ ماه در حال محقق شدن است .......

هدف‌گذاری ۳۶ ماهه آب‌رسانی به مناطق محروم ایلام طی ۱۸ ماه در حال محقق شدن است .......

دبیر قرارگاه امام حسن‌مجتبی(ع) کشور:
❑ دولت با همه‌ی ظرفیت‌های موجود سعی در رفع مشکلات مردم دارد/ رفع مشکل مسکن، آب شرب و دیگر مسایل زیرساختی محرومان  هدف اصلی قرارگاه امام حسن‌مجتبی‌(ع) است/ ایلام با ۷۱ درصد پیشرفت فیزیکی، رتبه‌ی نخست طرح آب‌رسانی به مناطق محروم را کسب کرد/ میزبانی رزمندگان دوران دفاع مقدس و خادمی زوار عتبات عالیات از افتخارات ایلامیان است

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، سردار جمال‌الدین آبرومند روز جمعه ۹ تیرماه در نشست کارگروه قرارگاه محرومیت‌زدایی استان ایلام گفت: میزبانی رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس و خادمی زوار عتبات عالیات دو افتخار بزرگ برای مردم ایلام محسوب می‌شود و خدمت به مردم این استان یک افتخار بزرگ است.

وی در ادامه افزود: این قرارگاه متشکل از آستان قدس، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام‌خمینی‌(ره) سپاه و بسیج بوده و دولت نیز یاور این قرارگاه برای محرومیت‌زدایی است.

وی با اشاره اقدامات دولت و همکاری با قرارگاه امام حسن‌مجتبی‌(ع)، گفت: دولت با همه‌ی ظرفیت‌های موجود سعی در رفع مشکلات مردم دارد.

دبیر قرارگاه امام حسن‌مجتبی(ع) کشور تاکید کرد: در قرارگاه امام حسن‌مجتبی(ع)، مددجویان کمیته‌ی امداد امام(ره) و بهزیستی ،اقشار کم برخوردار بنیاد شهید و بسیجیان دوران دفاع مقدس، جامعه‌ی هدف هستند.

سردار آبرومند اضافه کرد: رفع مشکلات معیشی، مسکن محرومان، آبرسانی برای مناطق  محروم و بهسازی راه روستایی، توجه ویژه به آموزش  و پرورش و سلامت از جمله اهداف این قرارگاه است که توجه و تمرکز به این زیرساخت‌ها موجب ثبیت جمعیت روستایی و جلوگیری از مهاجرت روستاییان می‌شود.

وی ادامه داد: در کنار تکمیل زیرساخت‌ها، موضوع درآمد و تولید ثروت برای محرومان نباید مغفول بماند که در این راستا قرارگاه  توجه به زنجیره‌ی ارزش، دامپروری و کشاورزی و  احیای قنوات را در دستور کار داده است.

 دبیر قرارگاه امام حسن‌مجتبی(ع) کشور با قدردانی از تلاش‌های استاندار ایلام و فرمانده‌ی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، گفت: با تاکیدات فرمانده‌ی کل سپاه تلاش شده از همه‌ی ظرفیت‌های سپاه برای محرومیت‌زدایی استفاده شود و خوشبختانه در این راستا هیچ محدودیتی وجود ندارد.

وی با اشاره به پیشتازی استان ایلام در کشور از حیث آب‌رسانی به مناطق محروم در بین استان‌های سراسر کشور، گفت:  هدف‌گذاری ۳۶ ماهه آب‌رسانی به مناطق محروم ایلام در طول ۱۸ ماه در حال محقق شدن است.

🗓️ | جمعه  ۹ تیرماه ۱۴۰۲ 
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است