استانداری ایلام

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و رئیس ستاد اربعین:

❑اقدامات زیرساختی و عمرانی در حوزه‌ی اربعین استان ایلام، قابل تقدیر و ستودنی است/

❑اقدامات زیرساختی و عمرانی در حوزه‌ی اربعین استان ایلام، قابل تقدیر و ستودنی است/

❑اقدامات زیرساختی و عمرانی در حوزه‌ی اربعین استان ایلام، قابل تقدیر و ستودنی است/

❑اقدامات زیرساختی و عمرانی در حوزه‌ی اربعین استان ایلام، قابل تقدیر و ستودنی است/ نیازمندی‌های اربعین ایلام به خوبی احصا و طرح‌ها و پروژه‌ها پیشرفت خوبی داشتند/ فرمانده‌ی عملیات اربعین استان ایلام «‌استاندار» است/ دستگاه‌ها به تعهدات خود در حوزه‌ی اربعین عمل کنند

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و رئیس ستاد اربعین روز چهارشنبه ۷ تیرماه ۱۴۰۲ پس از بازدید از زیرساخت‌های اربعین در نشست ستاد اربعین استان که با حضور رئیس ستاد اربعین استان و اعضا برگزار شد به اقدامات زیرساختی و پروژه‌های در دست اجرا در حوزه‌ی اربعین استان ایلام اشاره کرد و گفت: اقدامات زیرساختی و عمرانی اربعین ایلام و برنامه‌ریزی‌های این حوزه در استان قابل تقدیر و ستودنی است.

وی با بیان این‌که استانداران، فرمانده‌ی واحد و تصمیم‌گیرنده‌ی ستاد اربعین در هر استان هستند، افزود: در این استان نیز دکتر بهرام‌نیا استاندار ایلام فرمانده‌ی عملیات اربعین و تصمیم گیرنده‌ی اصلی امورات اربعین هستند، دستگاه‌های ملی پشتیبان، در مرز مهران حق مداخله ندارند.

وی تاکید کرد: دستگاه‌های ملی، چه دستگاه‌هایی که متعهد به پشتیبانی شدند و چه دستگاه‌هایی که در زمان برگزاری کنگره و  عملیات اربعین در مرز مهران حاضر می‌شوند نباید در مدیریت و فرماندهی عملیات اربعین که توسط ستاد اربعین که مسئولیت آن با استانداران است مداخله کنند.

معاون وزیر کشور گفت: اربعین به‌عنوان یک کنگره و عملیات بزرگ، نیازمند فرماندهی مقتدرانه، برنامه‌ریزی منسجم و تقسیم کار مشخص برای تامین نیازمندی‌های زوار است.

دکتر میراحمدی ادامه داد: برگزاری باشکوه کنگره‌ی بزرگ اربعین در سایه‌ی تلاش همگانی همه مجموعه‌ها،  برنامه‌ریزی هدفمند و توکل به خداوند متعال محقق می‌شود.

رئیس ستاد اربعین کشور تاکید کرد: سال گذشته با تلاش و همدلی همه‌ی مردم و دستگاه‌ها، مشکل خاصی در اربعین را شاهد نبودیم که امیدواریم امسال نیز اربعین به صورت باشکوه برگزار شود، امسال  نیازمندی‌های زوار از جمله آب سرد، بسته‌های غذایی، حمل و نقل و امکانات درمانی باید فراهم گردد.

دکتر میراحمدی ادامه داد: هر دستگاه ملی و استانی برابر تعهداتی که در کنگره‌ی اربعین دارد باید به تمامی تعهدات خود عمل کند و امکاناتی که مقرر گردیده در کنگره‌ی اربعین ارایه کند. همه امکانات و تجهیزات مرتبط با اربعین که وارد استان‌های حوزه اربعین خواهد شد باید با هماهنگی و اطلاع ستاد اربعین استان و استاندار باشد.

وی بیان داشت؛ با توجه به حجم تردد بالای در ایام اربعین، تشکیل قرارگاه مشترک اربعین با کشور عراق و افزایش گیت‌های خروجی و ورودی در مرز باید در اسرع وقت در دستور کار قرار گیرد.

🗓️ | چهارشنبه ۷ تیرماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است