استانداری ایلام

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و دبیر ستاد اربعین کشور:

قرارگاه مشترک اربعین برای تسهیل تردد زوار در پایانه  ایجاد شود

قرارگاه مشترک اربعین برای تسهیل تردد زوار در پایانه  ایجاد شود

⭕️رایزنی‌های معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و دبیر ستاد اربعین کشور برای سهولت تردد و افرایش خدمات رسانی به زوار در اربعین 

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و دبیر ستاد اربعین کشور:
❑ قرارگاه مشترک اربعین برای تسهیل تردد زوار در پایانه  ایجاد شود

استاندار ایلام: برای اربعین اینترنت پایانه زرباطیه باید تقویت شود

📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و رئیس ستاد اربعین کشور و استاندار ایلام روز چهارشنبه ۷ تیرماه با عمید عاطف مدیر پایانه زرباطیه عراق دیدار و گفتگو کردند.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و رئیس ستاد اربعین کشور گفت: قرارگاه مشترک اربعین برای تسهیل تردد زوار در پایانه  ایجاد شود چراکه این مهم یک توافق بین وزارت کشور ایران و عراق است.

دکتر میر احمدی افزود: با همکاری و همدلی باید تلاش کنیم که زوار در اربعین با مشکلی در تردد مواجه نشوند.

وی ادامه داد: خواستاریم که یک نماینده تام اختیار در عراق و یک نماینده تام اختیار که توسط  دکتر بهرام نیا استاندار ایلام در ایران معرفی می شود برای کنترل گیت های ورودی پایانه کار خود را آغاز کنند که بتوانیم با تفاهم گیت های خروجی را کنترل کنیم.

استاندار ایلام نیز در این دیدار با تاکید بر تسریع در ایجاد قرارگاه مشترک در پایانه،گفت: تمامی تلاش خود را برای برگزاری باشکوه کنگره اربعین بکار بگیریم.

بازدید از زیرساخت‌های اربعین در مهران و حضور در نشست ستاد اربعین از جمله برنامه‌های دکتر میر احمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و رئیس ستاد اربعین به ایلام است.


🗓️ | چهار شنبه ۷ تیرماه ۱۴۰۲ 
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است